۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۹۹۳۵
آیت الله صفایی بوشهری:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نعمتی بزرگ برای نظام است

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خدمت مردم است، گفت: تخریب سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مظلومیت انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب را می رساند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ضمن تشکر صمیمانه از تلاش های اعضای این ستاد، گفت: بازده کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تا سال گذشته فوق العاده رشد چشمگیری داشته و الحمدالله ابتکارات خوبی نیز در این ستاد صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در استان بوشهر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کارهای بسیار بزرگی صورت می گیرد که باید بازخورد داشته باشد و این انعکاس و بازخورد می تواند در شاخص پیشرفت استان موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای ظاهر و باطن است، گفت: در امر به معروف و نهی از منکر، اولویت و قدم اول، ظاهر است به همین خاطر باید کار را از ظاهر شروع کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در حال حاضر دشمن بر روی مسأله آزادی های نامشروع، کارهای زیادی انجام داده و تبلیغات گسترده ای می کند، تصریح کرد: این مسأله جدی است و در صورت عدم مدیریت، سبب ایجاد لطمات جدی به نظام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: حوزه اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تنها بر عهده این ستاد نیست بلکه کارِ تمامی نیروهای اجرایی و غیر اجرایی، نیروهای انقلابی و همه مردم است.

وی در بخش دیگری از بیانات خود به هجمه های اخیر علیه سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه، یک نعمت عظیم برای نظام به ویژه تمامی دولت ها است.

امام جمعه بوشهر افزود: تمام وجود سپاه و این قرارگاه سبب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شده که از نمونه های آن را می توان به پالایشگاه ستاره خلیج فارس که سبب خودکفایی بنزین کشور شده و تعداد زیادی از فازهای پارس جنوبی اشاره کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، 24 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد، تصریح کرد: تنها در یک مورد در سال های اخیر، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیش از 800 میلیارد تومان به دولت در استان بوشهر کمک کرده است که بسیاری از این پول هنوز برگشت داده نشده است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان بوشهر خدمات بسیار زیادی انجام داده ولی متاسفانه تاکنون به صورت گسترده رسانه ای نشده و برای مردم بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا این همه به کشور خدمت می کند، چرا از آنها قدرشناسی نمی شود؟ چرا با این عزیزان این گونه برخورد می شود؟

وی با اشاره به درآمدهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ادامه داد: بنده اطلاع دارم، تمام درآمدی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به دست می آورد خرج محرومیت زدایی در کشور می شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خدمت مردم است، تأکید کرد: تخریب سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مظلومیت انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری را می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه، یک نعمت برای مردم است، اظهار داشت: باید قدردان این نعمت باشیم و آن را تضعیف نکنیم و همه در کنار هم، دولت در کنار سپاه، سپاه نیز در کنار دولت، با وحدت زیر سایه مقام معظم رهبری عمل کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان افزود: ما در استان بوشهر قدردان این عزیزان هستیم و تضعیف این عزیزان تضعیف نظام است./202/833/ب1

ارسال نظرات