۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۱۱۰۹۴
رییس مجمع عالی بسیج استان قم:

توفیق معیت با ولایت هنر عاشوراییان است

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که همه آنچه از زیبایی ها از امامان می شنوید به سبب معیت در رکاب ولی اوج پیدا می کند، گفت: آنانی که در تاریخ نامشان جاودانه شد، با ولیشان همراه بودند و توفیق معیت با ولی هنر عاشوراییان است.
حجت الاسلام جوشقانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین جوشقانیان، رییس مجمع عالی بسیج استان قم امشب در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی با بیان این که هرچه به آخر الزمان  نزدیکتر می شویم درجه و دوز ایمان والاتری نیاز داریم، گفت: با نزدیکی به آخر الزمان آزمون ها و امتحانات سخت تر و خطوط انحرافی و مدعیان حقیقت بیش تر می شوند.

وی ادامه داد: همچنین هر چه مرتبه بالاتر باشد بهتر می توانیم در عرصه های تند پیشروی کنیم و در طی سالیان تعداد زیادی از قطار ارزش های انقلاب پیاده شدند و امیدواریم معیت با ولی به خدا به عنوان مهمترین رکن دین خدا را از دست ندهیم.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که هنر عاشوراییان همین بود که در عین مبارزه قرآن می خواندند و توجه به قرآن داشتند، بیان کرد: همه آنچه از زیبایی ها از امامان می شنوید به سبب معیت در رکاب ولی اوچ پیدا می کند و آنانی که در تاریخ نامشان جاودانه شد، با ولیشان همراه بودند و توفیق بزرگ معیت با ولی هنر عاشوراییان است.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان این که سابقه انقلابی نیز ممکن است جوابگو نباشد، اظهار کرد: عده ای با سابقه انقلابی در صفین، نهروان و جمل همراه امیر مومنان(ع) بودند اما بعد از او زمین خوردند چراکه ضعف ایمان داشتند.

وی با بیان این که یکی از راهزنان اصلی ایمان و اعتقادات تعلقات مادی دنیوی است، خاطر نشان کرد: یکی از برترین چیزهایی که در سفره رزق خوبان و پاکان وجود دارد ایمان است؛  برخی ها شاید دیروز در عرصه انقلاب پیروز شدند اما پس از مدت ها در فتنه 88 یا در جریان مدافعان حرم مردود شدند و به دنیا دلبستند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که اتصالتان با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نباید از بین برود، یادآور شد: چه بسا برخی ها برای کسب وجاهت دنیوی قرآن می خوانند اما عبادتشان صالحانه و صادقانه نیست در صورتی که انسان ها باید نیت هایشان را اصلاح کنند و آنانی می توانند تا انتها با ولی بمانند که خالص باشند و از فیش های نجومی دست بردارند.

حجت الاسلام جوشقانیان ادامه داد: امام راحل(ره) فرمودند مثل چمران بمیرید؛ چمران قبل از ورود به دهلاویه می گوید اعضا و جوارح من را تا چند لحظه دیگر من را تحمل کنید و به آرامش ابدی می رسید، امام فرمود چمران را از جبهه بیاورید که من دلم برای چمران تنگ شده و امروزه این انسان های مجاهد و انقلابی را باید الگو و اسوه قرار داد./864/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات