۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۱۵۰۹۰
معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز خبر داد؛

برگزاری دوره اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه الیگودرز

معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از برگزاری دوره اختبار و تثبیت خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۱۸ نفر از پذیرفته شدگان در آزمون ورودی و مصاحبه در حال برگزاری است.
دوره آموزشی

حجت الاسلام سید محمد موسوی، معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب به مناسبت سال تحصیلی جدید بیان داشت: پس از برگزاری آزمون سراسری پذیرفته شدگان در طرح میثاق طلبگی که به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دوره اختبار و تثبیت از روز شنبه هقت مرداد ماه جاری آغاز شده است، افزود: در این دوره طلاب نو ورود با حضور در مدارس علمیه شرکت خواهند کرد.

پذیرش 18 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه الیگودرز

معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز یادآور شد: با توجه به سهمیه و ظرفیت پذیرش در این مدرسه امسال 18 نفر از داوطلبان ورود به حوزه علمیه برداران در شهرستان الیگودرز پذیرش شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه کتبی با عنوان میثاق طلبگی به پذیرفته شدگان داده شده است، عنوان داشت: در برگزاری دوره اختبار و تثبیت این کتب و کتب اخلاقی تدریس می شود.

وی با بیان اینکه دوره اختبار و تثبیت در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز به مدت 14 روز زودتر از دیگر مدارس علمیه آغاز شده است، اظهار داشت: پس از پایان 20 روز درس هایی در این دوره بر اساس برنامه ریزی مرکز مدیریت حوزه برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در ادامه با اشاره به تکمیل پروژه استاد سرای مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز بیان کرد: در این استاد سرا هشت واحد مسکونی وجود دارد و دو واحد نیز تغییر کاربری داده شده است.

وی با اشاره به فعالیت 11 استاد در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز یادآور شد: هشت نفر از اساتید در استاد سرای مهدیه الیگودرز ساکن هستند.

حجت الاسلام موسوی وجود استاد سرا در مدارس علمیه را امری ضروری خواند و گفت: با توجه به شرایط اساتید حوزه و بومی و غیر بومی بودن وجود استادسرا بسیاری از مشکلات اقتصادی و رفت و آمد اساتید را برطرف می کند.

وی رسیدگی به مشکلات اساتید حوزه را امری مهم خواند و عنوان کرد: این مهم باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار بگیرد و با برطرف سازی مشکلات این قشر در ارتقا وضعیت آموزشی مدار گام برداشت./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات