۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۱۵۳۷۴
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

هم اندیشی لازمه ریشه یابی مشکلات حوزه است

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت هم اندیشی مدیران حوزه برای ارتقای وضعیت آموزشی مدارس علمیه خواهران، گفت: با برگزار شدن نشست های مدیران حوزه خواهران به صورت چرخشی ریشه بسیاری از مشکلات حوزه برطرف می شود.
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت هم اندیشی مدیران حوزه های علمیه خواهران تأکید کرد و بیان داشت: هم اندیشی لازمه ارتقا و رشد وضعیت آموزشی مدارس است.

وی با اشاره به نقش طلاب در آینده کشور و فعالیت در عرصه های تبلیغی افزود: برای نقش آفرینی مؤثر طلاب در آینده کشور امکانات آموزشی و رفاهی آنان در مدارس مورد توجه ویژه قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: برای ارتقا وضعیت آموزشی مدارس علمیه خواهران تبادل نظر و هم اندیشی مدیران سراسر کشور می تواند مؤثر باشد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های فصلی مدیران حوزه های علمیه بیان داشت: برگزاری این نشست ها راهکاری مناسب برای ریشه یابی مشکلات حوزه های علمیه خواهران است.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری این نشست ها به صورت چرخشی افزود: نشست مدیران حوزه می تواند اثرات بسیار ثمر بخشی داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت ریشه یابی مشکلات حوزه علمیه خواهران در جهت ارتقای سطح کیفی آموزشی در مدارس عنوان داشت: با همکاری و هم اندیشی مدیران می توان در حل مشکلات حوزه نقش آفرین شد.

وی شناسایی ظرفیتها را از دیگر عوامل مهم و مؤثر در ارتقا وضعیت کیفی و آموزشی مدارس عنوان کرد و گفت: هم اندیشی لازمه شناسایی ظرفیتها است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات