۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۱۶۷۹۵
صبح امروز؛

مزار شهید صارمی در بروجرد گلباران شد

همزمان با روز خبرنگار مزار شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، با حضور مسؤولان استانی،جمعی از خبرنگاران و خانواده شهید گلباران شد.
شهید صارمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مسؤولان استان لرستان امروز، 17 مرداد ماه جاری، با حضور در گلزار شهدای بروجرد به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، در روز خبرنگار مزار این شهید عرصه قلم را گلباران کردند.

علی کورانی فر، فرماندار بروجرد، حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، امام جمعه بروجرد و جمعی از خبرنگاران با حضور منزل خانواده شهید محمود صارمی در بروجرد، مقام شهید صارمی، خبرنگار جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در بروجرد،  تاریخ ١٧ مرداد ١٣٧٧ پس از دو سال مأموریت در افغانستان، پس از سقوط مزار شریف به دست گروه متحجر طالبان به همراه کارکنان کنسولگری ایران اسلامی مظلومانه به شهادت رسید.

پیکر گلوله باران شده محمود صارمی، در 20شهریور ماه 77 پس از 38 روز چشم انتظاری به کشور بازگشت.

خون ریخته شده این شهید موجب ثبت 17 مرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز خبرنگار شد.

امروز شهید صارمی اسوه و الگوی خبر و خبرنگار است، خبرنگاران عرصه خبر با الگو گرفتن از شهامت، رشادت، ایثار و ازجان گذشتگی این شهید عرصه قلم در امنت داری و انعکاس واقعیت ها قلم می زنند به امید اینکه قلم آنان نقش مؤثری در ارتقا فرهنگ و معنویت جامعه داشد./۹۴۵۹/پ۲۰۴/ب۱

 

ارسال نظرات