۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۱۷۴۳۹
معاون دفتر حزب الله در تهران:

تبعیت از آرمان های امام و انقلاب سبب پیروزی مقاومت شد

معاون تبلیغات دفتر حزب الله لبنان در تهران، تبعیت از ولایت را رمز پیروزی مقاومت دانست و ایران را پناه ملت های مظلوم جهان نامید.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  علی طفیلی معاون تبلغیات دفتر حزب الله در تهران در سخنرانی خود پیش از خطبه های نمازجمعه تهران که به مناسبت روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله در نبرد 33 روزه ایراد شد با اشاره به اهمیت این پیروزی برای جبهه مقاومت عنوان کرد: این پیروزی در واقع آغاز فروپاشی رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و نشان از شکست طرح های استکباری دشمن دارد.

وی افزود: این پیروزی حادثه کوچکی نبود که در یک زمان خاص اتفاق افتاده و  اثرات آن در محدوده همان زمان بگنجد بلکه آینه ای از درخشندگی نور ایمان و پایبندی به آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت بود.

معاون دفتر حزب الله در تهران تصریح کرد: در این نبرد، بیشتر کشورهای عربی و آمریکای جهان‌خوار با حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل ملتی وارد جنگ شدند که اساس سرمایه اش اعتقاد راسخ و ایمان قوی به حقانیت راه خود بود و با حمایت ملت ایران در مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی پیروزی مقاومت را عاملی مهم در شکست سیاست های استکبار در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: این ایستادگی سبب شد تا سیاست های استکبار در منطقه که با شعار خاورمیانه بزرگ آغاز شده بود به صورت برگشت ناپذیری شکست بخورد و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شود.

طفیلی اضافه کرد: آثار این شکست روز به روز بیشتر می شود و ترس از آن در ذهن صهیونیست ها باقی مانده است و این پیروزی نشان داد که نابودی اسرائیل تنها یک شعار نیست.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بعد از شکست سیاست خاورمیانه بزرگ خود، با پشتوانه کشورهای منطقه و با عنوان بهار عربی، تکفیری ها را مجهز کردند و بدون هیچ محدودیت سیاسی و نظامی، پشتیبانی فراوانی از آنها انجام دادند و تلاش کردند که این جنگ را یک جنگ مذهبی جلوه دهند که بازهم جبهه مقاومت پیروز این نبردها بود.

معاون تبلیغات دفتر حزب الله لبنان در تهران تأکید کرد: نقطه عطف و منشأ این پیروزی ها، پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) بود و این حادثه بزرگ و مبارک منشأ این همه موفقیت است و انقلاب اسلامی که انفجار نور ایمان و ایستادگی بود سبب دلبستگی ملتهای مظلوم و بسیاری از جوانان به رهبری انقلاب شد و این خط ایمان و تبعیت از آرمان های امام و انقلاب سبب پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه شد.

طفیلی ابراز کرد: امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و تبعیت از این جمله بود که  سبب پیروزی شد و باید گفت که اساس همه موفقیت ها تبعیت از ولایت است و بدون آن جهان اسلام در وضعیتی قرار خواهد گرفت که قبل از انقلاب شاهد آن بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبعیت از امام خامنه ای از افتخارات حزب الله  است و این موضوع سبب خودباوری ملتها در رفع ظلم و ستم و رسیدن به آرمانهای دینی است و ما ماندگاری و حیات خود را مدیون تبعیت از راه امام و رهبری می دانیم و این راه را محکم ادامه می دهیم و امیدواریم این پیروزی ها به پیروزی نهایی امام عصر(عج) متصل شود./872/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات