۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۱۷۹۵۴
آیت الله صفایی بوشهری:

پیاده روی اربعین حسینی نیازمند آسیب شناسی است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: بنابر سفارش رهبر فرزانه انقلاب اصل حرکت پیاده روی اربعین مردمی بودن آن است از این رو باید زمینه مشارکت مردم در این بخش پررنگ دیده شود.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: در این ارتباط مسائل و مشکلات فراروی زائران، پس از اربعین کارشناسی مناسبی انجام و موانع موجود برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: پیاده روی بزرگ اربعین که در چند سال اخیر عظمت بیشتری به خود گرفته و یک حرکت ارزشمند است که دراین ارتباط باید دستگاه های ذیربط برای مساعدت و کمک به رونق گرفتن آن تلاش کنند.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: برای اربعین حسینی و زائران آن امسال یکسری قوانین جدید وضع شده که باید به طور کامل رعایت شود.

وی ادامه داد: ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) و پیاده روی اربعین کاری مردمی است و کمک به آن نیز به طور عمده مردمی باشد.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کردند: بنابر سفارش رهبر فرزانه انقلاب اصل حرکت پیاده روی اربعین مردمی بودن آن است از این رو باید زمینه مشارکت مردم در این بخش پررنگ دیده شود.

وی یادآور شد: در این ارتباط صدا و سیما با فعالیت در این بخش می تواند تبلیغات مناسب برای رونق دوچندان آن تلاش کند./۸۳۳/د102/ب1

ارسال نظرات