۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۱۸۵۴۰
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

تخریب مجلس خبرگان، مقدمه‌ای برای تخریب اصل ولایت فقیه است

آیت‌الله نعیم آبادی با اشاره به تخریب مجلس خبرگان رهبری از سوی عناصر ضد‌انقلابی، گفت: تخریب مجلس خبرگان رهبری مقدمه‌ای برای تخریب اصل ولایت فقیه است، چرا که دشمنان حکومت اسلامی برای رسیدن به ولایت فقیه باید از سد بزرگ خبرگان عبور کنند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مجلس خبرگان رهبری را اصل، جان و مشروعیت نظام ولایت فقیه خواند و اظهار داشت: تفاوت حکومت‌ اسلامی با نظام‌های سراسر جهان در مسأله اصل ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر این که مجلس خبرگان رهبری پس از جایگاه ولی‌فقیه بزرگ‌ترین جایگاه در یک حکومت اسلامی به شمار می‌آید، گفت: بی‌تردید جایگاه مجلس خبرگان رهبری از همه مجالس بالاتر است چرا که مهم‌ترین موضوع نظام اسلامی که انتخاب رهبری و تقویت جایگاه آن است، از وظایف اصلی اعضای این مجلس است.  

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وظایف اعضای خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: تعیین رهبر حکومت اسلامی، تقویت اصل ولایت فقیه، تقویت جایگاه ولی‌فقیه و نظارت بر استمرار شرایط رهبری از جمله وظایف این نهاد انقلابی است.

آیت‌الله نعیم آبادی با اشاره به تخریب مجلس خبرگان رهبری از سوی عناصر ضد‌انقلابی، ابراز داشت: تخریب مجلس خبرگان رهبری مقدمه‌ای برای تخریب اصل ولایت فقیه است، چرا که دشمنان حکومت اسلامی برای رسیدن به ولایت فقیه باید از سد بزرگ خبرگان عبور کنند.

وی با بیان این که بدخواهان مجلس خبرگان رهبری به دو گروه غرض‌ورزان فاسد و افراد ناآگاه و فریب‌خورده تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: ریشه و اساس تخریب این نهاد انقلابی شیطنت‌هایی است که از سوی اندیشه‌های فاسد در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: برخی از مخالفان مجلس خبرگان، انسان‌های جاهل و ناآگاهی هستند که هیچ اطلاعی از جایگاه مجلس خبرگان رهبری ندارند، چنین انسان‌هایی ابزار دست مفسدان شده‌اند و صرفاً سخنان مخالفان این نهاد انقلابی را زمزمه می‌کنند.

وی ادامه داد: بهترین نوع برخود با چنین انسان‌هایی آگاهی دادن به آنها در رابطه با جایگاه این مجلس و وظایف اعضای آن است تا اطلاعاتشان بالا رفته و جهلشان تبدیل به دانایی شود، اما در برابر افرادی که از روی آگاهی با این مجلس دشمنی می‌کنند باید با تمام قدرت ایستادگی کرد، چرا که مخالفت با این مجلس، مخالفت با اصل ولایت فقیه است و مخالفت با اصل ولایت فقیه نیز به منزله مخالفت با معصوم(ع) و اصل حکومت اسلامی است./878/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات