۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۱۹۰۷۴
آیت الله علما:

دوران پهلوی نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ بود

آیت الله علما گفت: دوران پهلوی نتیجه اعتماد ایران به آمریکا بود و نتایج آن نیز کاملا مشهود بود در نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ نتیجه ای جز زوال و تحت سلطه کفار قرار گرفتن، ندارد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام همچون شهدا صادق، خدمتگزار و توانمند بوده و سیره و روش آنها را در اجرای وظایف خود به کا ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر با استفاده از آموزه های دین و قرآن کریم و با توجه به اینکه وظیفه ای که به آنها محول می شد امانتی بیش نبود در اجرای کارها دقیق و توانمند بودند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: با توجه به فرارسیدن هفته دولت، خدمتگزاران نظام نگاهی به سیره شهیدان رجایی و باهنر داشته باشند و بنگرند که آن بزرگمردان در وظایف خود چگونه عمل کردند.

آیت الله علما عنوان داشت: دوران پهلوی نتیجه اعتماد ایران به آمریکا بود و نتایج آن نیز کاملا مشهود بود در نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ نتیجه ای جز زوال و تحت سلطه کفار قرار گرفتن،ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مصدق و بیساری از افراد به شیطان بزرگ اعتماد کرده و از سوی آمریکا فریب خوردند و ثمره آن تسلط آمریکا بر ایران و غارت منابع ملی کشورمان بود.

آیت الله علما ادامه داد: دوران پهلوی ملت ایران با زورگویی، فساد و بی بندوباری، بی عدالتی و بسیاری از موارد دست و پنجه نرم می کردند که خوشبختانه ظهور اسلام و ابرمردی همچون امام خمینی (ره) ملت ایران را از چنگال شیطان بزرگ نجات داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ابراز داشت: این رژیم دشمن شماره یک مسلمانان است و اقدامات بسیاری علیه مسلمانان از جمله به آتش کشیدن مسجد الاقصی و کشتار مسلمانان به راه انداخته است.

وی گفت: اتحاد و ایستادگی مسلمانان در برابر دشمنان روز به روز سبب تضعیف آنها و نمایان ساختن چهره شیطانیشان به مردم جهان خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان به منویات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: مردم و مسؤولان درصدد تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ملی باشند زیرا تنها استراتژی احیای اقتصاد ملی تکیه بر توان ملی و استفاده از نیروی کار ملی و خرید کالای ایرانی است./۸۵۷۱/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات