۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۱۹۴۶۳
حجت الاسلام الحسینی خبر داد؛

آمادگی مرکز کامپیوتری علوم اسلامی برای تعامل با خبرگزاری رسا

مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی آمادگی این مرکز را به منظور تعامل گسترده با خبرگزاری رسا اعلام کرد.
بازدید اعضای خبرگزاری رسا از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد الحسینی مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در جریان بازدید شماری از مدیران و دبیران خبرگزاری رسا از این مرکز گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این مرکز ارائه کرد.

وی با بیان این که مرکز کامپیوتری نور از سال 68 و با عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب راه اندازی شد، تسهیل دستیابی به منابع و متون دینی، سرعت بخشی به امر پژوهش در حوزه علوم اسلامی و دینی با بهره گیری از فناوری اطلاعات، اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و حفظ و احیای میراث اسلامی و انسانی را از مهم ترین اهداف شکل گیری این مرکز ذکر کرد.

حجت الاسلام الحسینی پایگاه اینترنتی حوزه نت را یکی از پایگاه های برتر و مهم این مرکز دانست و گفت: این پایگاه رسالت خود را تبلیغ، ترویج و اطلاع رسانی معارف دینی و موضوعات فرهنگی و ملی قرار داده و هم اکنون به دائره المعارفی تبدیل شده و در زمره صد پایگاه برتر کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پایگاه مجلات تخصصی نور به نشانی www.noormags.ir  با ارائه بیش از ده ها هزار شماره مجله تخصصی در 16 گروه مختلف علوم انسانی و اسلامی فعالیت می کند.

الحسینی پایگاه اینترنتی کتابخانه دیجیتال نور، پایگاه اندیشوران، جامع الاحادیث، ویکی نور، سمیم نور، پژوهیار، پایگاه امام علی(ع)، ره آورد نو،  شبکه اطلاع رسانی نور، فروشگاه اینترنتی نور، نورنگ، طوبی گرافیک، پژوهشکده فناوری اطلاعات و علوم اسلامی و پایگاه نجوم در اسلام و ایران را از مهم ترین پایگاه های اینترنتی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برشمرد و درباره هر کدام توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در ادامه به ظرفیت های خبرگزاری رسا اشاره و با تقدیر از فعالیت های این رسانه حوزوی در جهت تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه، آمادگی این مرکز را به منظور تعامل با خبرگزاری رسا اعلام کرد.

وی بیان داشت: با تلاش همکاران و پرسنل زحمت کش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه های مختلف علوم اسلامی هستیم، اما متاسفانه جامعه چندان آشنایی با این دستاوردها ندارد.

الحسینی با بیان این که ما به اکثر مؤسسات علمی و پژوهشی خدمات ویژه ای می دهیم، خاطرنشان کرد: از خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی و دیگر رسانه ها انتظار داریم نسبت به تبیین دستاوردهای مرکز اقدام کنند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات