۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۱۹۵۹۴
رییس ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان خبر داد؛

صدور پروانه ۱۸۳ موکب در استان خوزستان

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با بیان اینکه مدیران مواکب هرچه سریعتر برای تشکیل پرونده و درخواست صدور پروانه اقدام کنند، گفت: تاکنون بیش از ۳۱۲ پرونده تکمیل و جهت صدور پروانه به مرکز تحویل داده شد که از این تعداد۱۸۳ پروانه صادر و تحویل شد.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، رییس ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در جلسه هفتگی با معاونان و مشاوران ستاد استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات ستاد برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) ابراز داشت: انسان تا می تواند در زمان زندگانی اهل جود و بخشش و انجام کارهای خیر و گره گشایی از کار بندگان خدا باشد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان درباره موضوعات مربوط به اربعین و وظیفه ستاد به عنوان کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما آماده سازی و تسهیل امور برای مواکب مردمی به منظور پذیرائی از زائرین اربعین حسینی است.

این مقام با مسؤول بیان اینکه مراجعه مدیران و هیأت امنای مواکب برای تشکیل پرونده و درخواست صدور پروانه موکب چشمگیر است، افزود: تاکنون بیش از 312 پرونده تکمیل و جهت صدور پروانه به مرکز تحویل داده شد که از این تعداد 183 پروانه صادر و تحویل گرفته شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرصت باقیمانده از کلیه مدیران مواکب و خیرانی که تقاضای برپایی موکب را دارند، گفت: مدیران مواکب هرچه سریعتر برای تشکیل پرونده و درخواست صدور پروانه اقدام کنند.

وی در پایان اعلام کرد: در آینده نزدیک و با حضور مسؤولان استانی پروانه مواکب به مدیران موکب استان اهدا می شود.

در این نشست همچنین معاونان ستاد استان گزارش فعالیت های انجام شده در هفته گذشته را ارائه دادند و مقرر شد هر کدام از معاونین ستاد افزون بر مسؤولیت اصلی بخشی از مأموریت مربوط به امور اربعین را عهده دار باشند./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات