۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۲۰۱۹۵

همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا برگزار می‌شود

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا‌(س) برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ خبر داد.
طلاب جدید الورود جامعه الزهرا

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا‌(س)، حجت‌الاسلام‌ اباذر عمرانی‌فر با اعلام این خبر گفت: همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا‌(س) به مدت سه روز در روزهای یکشنبه، سه شنبه  و چهارشنبه(۱۲، ۱۴ و ۱۵ شهریورماه) در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اظهار داشت: تمامی پذیرفته‌شدگان سطح ۲ تمام‌وقت خوابگاهی(نیمسال اول و دوم) روز یکشنبه -۱۲ شهریورماه-  به همراه سرپرست قانونی خود در همایش حضور خواهند یافت؛ همچنین پذیرفته‌شدگان سطح ۲ تمام‌وقت روزانه و نیمه‌وقت صبح و عصر (نیمسال اول) روز سه شنبه -۱۴ شهریورماه- در همایش شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ عمرانی‌فر افزود: طلاب جدیدالورود سطح ۳  حضوری تمامی رشته‌های مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا‌(س) روز چهارشنبه -۱۵شهریورماه- در تالار بیداری اسلامی حضور به هم می‌رسانند.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور مسئولین جامعه‌الزهرا‌(س) برگزار می‌شود، گفت: تکمیل پرونده‌های پذیرشی، بازدید از جامعه‌الزهرا‌(س) و آشنایی با بخش‌ها و مدارس آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که علاوه بر شرکت در همایش برای طلاب جدیدالورود در نظر گرفته شده است.

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(س) بیان داشت: طلاب جدیدالورود تمام‌وقت خوابگاهی نیمسال اول و دوم، علاوه بر این برنامه‌ها در اردوی پنج روزه شرکت می‌کنند که این اردو یک روز پس از همایش برگزار می‌شود./968/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات