۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۲۱۶۶۷
رییس سابق شورای شهر تهران:

دشمنان به دنبال ایران هراسی هستند

چمران گفت: دشمنان در سطح داخلی این گونه القا می کنند که اگر متدینان سر کار بیایند چنین و چنان می شود و سخنان بیهوده به مردم منتقل می کنند.
مهدی چمران

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، مهدی چمران، رییس سابق شورای شهر تهران، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در ایلام اظهار داشت: دشمنان در سطح داخلی این گونه القا می کنند که اگر متدینان سر کار بیایند چنین و چنان می شود و سخنان بیهوده به خرد مردم می دهند.

وی گفت: اگر کسی به فکر اجرای سیاست های آمریکا باشد، آمریکا خود آنها را نیز گردن خواهد زد.

چمران تصریح کرد: امثال شهیدحججی در کشور فراوان اند و هر از چندگاهی با شهادت مدافعان حرم موجی از جهاد و مقاومت در کشور ایجاد می شود.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند تا در مقابل انقلاب و اسلام داعش را ایجاد کردند، اسلامی که درس مهر و محبت و هدایت و ولایت است را به یک اسلام خشن و سربریدن و وحشیانه ترین امور را به نام اسلام انجام دهند، این بهترین روشی بود که آمریکایی ها می توانستند برای مقابله با اسلام به کار بگیرند.

رییس سابق شورای شهر تهران یادآور شد: معنای واقعی انقلاب یعنی اینکه کشور و افکار جامعه را دگرگون سازد که انقلاب اسلامی ما در دنیا چنین بود، چرا که پایه و اساس حکومت بر مبنای اسلام و تفکر اسلامی شکل گرفت.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب از همان ابتدا برای متوقف کردن نظام با کودتا و جنگ تحمیلی و توطئه های بسیار درصددی انجام دادند اما نتوانستند به جایی برسند.

چمران اضافه کرد: این اسلام هراسی را داعش و گروه های تکفیری با حمایت آل سعود و پول شیخ های عرب نشین خلیج فارس ایجاد انداختند، و بسیاری از جنانیات را در عراق، سوریه ، یمن و عراق انجام دادند و چه زنان و مردان و کودکان را به خاک و خون کشیدند./۸۷۹/د103/ب1

ارسال نظرات