۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۲۱۷۱۱
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

خبرنگاران نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف دارند

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که خبرنگاران نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف دارند، گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، معارف اهل‌بیت(ع) و وقف مربوط به هیچ جریان خاصی نیست.
حجت الاسلام علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: قرآن، عترت و وقف سه حوزه‌ای هستند که سازمان اوقاف و امور خیریه به آنها می‌پردازد.

وی افزود: ما از همه خبرنگاران انتظار داریم که در این سه بخش فرهنگ و معارف قرآنی، اهل‌بیت(ع) و وقف به ترویج و تبلیغ بپردازند که این موارد هر سه حکم الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین‌ محمدی عنوان کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، معارف اهل‌بیت(ع) و وقف مربوط به هیچ جریان خاصی نیست، این مسائل از اوامر الهی است که در صورت پرداختن به آن خوشبختی و موفقیت همه ما را در دنیا و آخرت فراهم می‌کند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: ما انتظار نداریم که سازمان اوقاف به مردم معرفی شود بلکه فرهنگ، خیرات و مبرات وقف باید به اطلاع و آگاهی آنان رسانده شود.

وی بیان داشت: در فرهنگ وقف شخص تنها به فکر خود نیست بلکه همنوع خود در جامعه فکر کرده و برای حل مشکلات آنان دغدغه دارد، در این فرهنگ است که صداقت و خدمت ارزش و اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ابراز کرد: امروز علت فقدان شادی در دنیا نتیجه عدم صداقت و حسن نیت است، اگر این فرهنگ در جامعه ترویج یابد شادی در جامعه گسترش می‌یابد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروز مدعیان حقوق بشر با همان فریب و عدم صداقت در کشورهایی نظیر سوریه، عراق و افغانستان دست به جنایت می‌زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آنچه بسیار اهمیت دارد وقف مشارکتی است، در بخش‌های مختلف نظیر تهیه نوشت افزار و وسایل دانش‌آموزان یا بیمارستان سرطانی نیاز به وقف عموم مردم است./۸۰۷/پ202/ب1

ارسال نظرات