۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۲۱۸۳۶
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

وزارت ارشاد به دنبال تعامل با حوزه و روحانيت است

صالحي با اشاره به اينكه امروز وزارت ارشاد به دنبال تعامل با حوزه و روحانيت است، گفت: تنوع موضوعي در ارشاد بسیار است و از اين رو ما درصدد هستيم كه در بخش هاي ديني و غيرديني با حوزه ها تعامل داشته و نشاط بيشتري را به وجود بياوريم.
سید عباس صالحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سيد عباس صالحي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني با اشاره به اينكه وزارت ارشاد يك وزارتخانه پرحوزه و سنگين است، اظهار داشت: در ميان اين حوزه هاي ارشاد يك حوزه مربوط به دين است كه خود دچار گستردگي و شاخه هاي فراواني است.

وي ادامه داد: يكي از اين حوزه هاي ديني سازمان حج و زيارت است، امروز خوشبختانه شاهد برپايي سفر حج با امنيت كامل هستيم و اميدواريم كه اين سفر براي تمام حجاج تا پايان با امنيت باشد، البته سازمان حج و زيارت شامل سفر عتبات عاليات است كه در پي آن سفر اربعين كه اين روزها تبديل به يك همايش شده است را داريم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تأكيد كرد: در ميان حوزه هاي ديني ما بنياد بين المللي امام رضا(ع) را داريم كه توانسته در ٧٠٠ شهر داخلي و همچنين در خارج از كشور برنامه هاي ويژه دهه كرامت را دارد.

صالحي يادآور شد: امروز وزارت ارشاد به دنبال تعامل با حوزه و روحانيت است، تنوع موضوعي در ارشاد بسیار است و از اين رو ما به دنبال اين هستيم كه در بخش هاي ديني و غيرديني با حوزه ها تعامل داشته و نشاط بيشتري را به وجود بياوريم.

وي در پايان گفت: امروز ما نيازمند دعا و راهنمايي مراجع تقليد هستيم، زيرا كار وزارت ارشاد بسيار سخت و سنگين است و اميدواريم با كمك اهل بيت(ع) بتوانيم مسير دشوار وزارتخانه را هموار كنيم./٨١٦/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات