۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۲۳۱۴۵
واعظی:

شاهد رونق خوبی در بخش مسکن هستیم

رییس دفتر رییس جمهور با بیان این که شاهد رونق خوبی در بخش مسکن هستیم، گفت: رونق در این بخش یک خبر خوب برای دست‌اندرکاران، مردم و مسؤولان است.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با جزئیات مربوط به رشد آمار، گفت: بانک مرکزی، بخش صنعت، خدمات و همچنین سایر بخش‌ها آمارهایی را ارائه داده‌اند که آمارهای بسیار امیدوارکننده‌ای بود.

وی ادامه داد: در میان این آمار بخش مسکن شرایط خوبی را داشت، البته نباد فراموش کرد که وقتی آمار گرفته می‌شود از همه بخش‌ها گرفته شده و برای نمونه در بخش مسکن از کل بخش های مربوط به مسکن آمار ارائه شده است.

واعظی تأکید کرد: در سال‌های گذشته همیشه آمار ما منفی بوده اما خوشبختانه امروز آمار ما از شاخص بسیار خوبی برخوردار است.

رییس دفتر رییس جمهور در مورد رونق بخش مسکن، یادآور شد: امسال دولت کار را از بخش‌های مختلف اقتصادی آغاز کرده است و امسال سال خوبی خواهد بود، در این میان تنها بخشی که در آن ضعف داشتیم بخش مسکن بود و رونق در این بخش یک خبر خوب برای دست‌اندرکاران، مردم و مسؤولان است.

واعظی در مورد سفر رییس جمهور به قزاقستان و آفریقای جنوبی نیز تصریح کرد: سفر به قزاقستان هفته آینده انجام خواهد شد اما سفر به آفریقای جنوبی هنوز مشخص نشده است، البته از رییس جمهور در مراتب مختلف برای حضور در کشورهای آفریقای جنوبی دعوت به عمل آمده است که دلیل آن برای تحکیم و گسترش روابط است.

وی درباره سفر رییس جمهور به نیویورک هم ابراز داشت: در حال تدارک سفر رییس جمهور به نیویورک هستیم و این سفر در هفته پایانی شهریورماه انجام خواهد شد./۸۱۶/202/ح

 

ارسال نظرات