۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۲۳۹۰۲
معاون فرهنگی اداره‌ تبلیغات اسلامی خوزستان:

دومین نمایشگاه شمیم حسینی در خوزستان آغاز به کار می کند

معاون فرهنگی اداره‌ تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، گفت: دومین نمایشگاه شمیم حسینی با سخنرانی آیت الله حیدری امروز در خوزستان آغاز به کار می کند.
آغاز به کار دومین نمایشگاه شمیم حسینی

حجت‌ الاسلام عباسعلی رستمی ‌نیا، معاون فرهنگی اداره‌ تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه شمیم حسینی در خوزستان اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به در پیش بودن ماه محرم و برای تأمین محصولات فرهنگی مورد نیاز هیأت های مذهبی، مساجد، تکایا و حسینیه ها از امروز (19) شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار می کند.

معاون فرهنگی اداره‌ تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: طبل، سنج، پرچم، سیستم صوتی و خنک کننده، ارزاق، لباس عزاداری، کتیبه، پارچه‌ نوشته و هر آنچه که نیاز یک ساله یک هیأت مذهبی است در نمایشگاه عرضه می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه ساعت 18 امروز با سخنرانی آیت‌ الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آغاز می شود، ابراز داشت: نمایشگاه در دو سالن خلیج فارس و امام رضا(ع) و تا 24 شهریورماه از ساعات 18 تا 23 آماده استقبال از عموم مردم خواهد بود.

حجت الاسلام رستمی نیا با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال» خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولیدات ملی و داخلی با تخفیف (5 تا 10 درصدی) عرضه می‌ شود و نیازهایی که در استان وجود ندارد از استان های تهران و خراسان رضوی و اصفهان تهیه شده اند.

وی در پایان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب در سال گذشته از سوی هیأت های مذهبی پیش بینی می کنیم که امسال هم استقبال خوبی را شاهد باشیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات