۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۷۸۸
مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف خبرداد؛

اعزام بیش از ۱۵۰۰ نفر مبلغ به امامزادگان کشور در دهه نخست محرم

حجت الاسلام شفیع زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ صحیح و کارآمد از اعزام بیش از ۱۵۰۰ نفر از مبلغان به امامزادگان کشور برای تبلیغ در دهه نخست محرم خبرداد.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بصیرت عاشورایی ویژه مبلغان اعزامی محرم الحرام به مناطق مختلف کشور از سوی اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در سالن همایش های امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش با اشاره به روایت «إن لقتل الحسین حرارة فی قلوب المؤمنین لن تبرد أبدا»، اظهار داشت: خدمت به خدا و اهل بیت(ع) و مردم در عرصه تبلیغ توفیق بسیار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود و باید بابت آن خدا را شاکر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های مبلغان در ایام غدیر ابراز داشت: برای نخستین بار اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف اقدام به راه اندازی طرحی برای تبیین مبانی ولایت امیرالمؤمنین در سطح امامزاده های کشور کرد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در این طرح بیش از 500 نفر از مبلغان به مدت سه روز در امامزاده های مختلف کشور به تبلیغ پرداختند که نکته مهم آن تبرعی بودن این کار بود، به این معنا که مبلغان در این طرح بدون دریافت هزینه ای تنها به عشق ولایت برای این کار اقدام کردند.

وی با اشاره به برگزاری همایش مبلغان غدیر نیز عنوان کرد: در این همایش که با عنوان اکمال دین ویژه مبلغان غدیر برگزار شد، چند تن از بزرگان و اساتید حوزه به ایراد سخنرانی در اهمیت واقعه غدیر پرداختند و ما امیدواریم این مسیری که به تازگی آغاز شده در آینده نیز ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام شفیع زاده با اشاره به افزایش کمی و کیفی سطح فعالیت های فرهنگی سازمان اوقاف در سال های اخیر ابراز امیدواری کرد که این روند رو به رشد همچنان در آینده ادامه داشته باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برای ایام دهه نخست محرم امسال نیز بیش از 1500 نفر از مبلغان با حمایت سازمان اوقاف به مسافرت به شهرهای مختلف در امامزادگان به اجرای برنامه های سخنرانی و عزاداری پرداخته و مردم را با کلام و معارف اهل بیت(ع) آشنا خواهند کرد./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات