۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۲۷۳۱۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

کوچکترین تعرض آمریکا با پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام مواجه می شود

آیت الله صفایی بوشهری گفت: آمریکا بداند در صورتی که بخواهد کوچکترین تعرضی به ایران داشته باشد با پاسخ دندان شکنی از سوی رزمندگان اسلام و مردم ایران مواجه خواهد شد.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست نه شرقی نه غربی و اتکای به اسلام عزیز باید سرلوحه تمامی امور این مجلس در عرصه های مختلف باشد؛ اسلام دین کاملی است و نیازی به شرق و غرب ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقتصاد را یکی از مهمترین موضوعات بعد از انقلاب عنوان کرد و افزود: اقتصاد یکی از مهمترین موضوعات زندگی است و یکی از اهرم های فشار دشمنان همین موضوع اقتصاد و تحریم ها و مدیریت سیاسی اقتصاد است به همین دلیل مسؤولان نظام بایستی برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی طرح کلانی بنویسند و ایران به عنوان کشوری مهم در عرصه اقتصاد مطرح شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شرایط رشد اقتصادی در کشور فوق العاده است اظهار داشت: مسؤولان اجرایی ما باید عدالت محور باشند و بر اساس عدالت طراحی روزآمد داشته باشند.

وی وجود فقر در جامعه را نشان از ضعف مسؤولان در داشتن مدیریت اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: مسؤولان باید بکوشند فقرا را در کشور ریشه کن کنند و ثروت ملی به شکل صحیح و عادلانه تقسیم شود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود با محکوم کردن سخنان سخیف ترامپ در سازمان ملل علیه ایران اسلامی ابراز داشت: حرف های ترامپ سخیفانه، کودکانه و مداخله جویانه است، این شخص در سازمان ملل مطالبی را بیان کرد که نشان از شخصیت خود و سران سیاسی آمریکا دارد.

وی بیان داشت: خلق و خوی آمریکا تجلی در همین شخص دارد و کسانی که به آمریکا اعتماد می کنند گویی که به همین شخص اعتماد کرده اند؛ عصاره اندیشه های سیاسی آمریکا همین ترامپ ابله است.

خطیب نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: آمریکا در یک صورت رضایت می دهد آن هم در صورتی که کشور مقابل تسلیم شود اما مردم ایران از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) درس گرفته اند و شعار آنها هیهات منا الذله است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ترامپ دچار توهم دوران کودکی خود شده ابراز داشت: آمریکا بداند در صورتی که بخواهد کوچکترین تعرضی به ایران داشته باشد با پاسخ دندان شکنی از سوی رزمندگان اسلام و مردم ایران مواجه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: دفاع مقدس برگ رزینی در تاریخ ایران به یادگار ثبت کرد./۸۳۳/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات