۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۵۳۸
امام جمعه الشتر:

اخلاص عمل شرط موفقیت در عرصه تبلیغ است

امام جمعه الشتر با بیان اینکه اخلاص عمل شرط موفقیت در عرصه تبلیغ است، گفت: طلاب مبلغ در انجام رسالت تبلیغی خود و داشتن تبلیغی مؤثر باید اخلاص عمل داشته باشند.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با تسلیت ایام سوگواری ایام محرم گفت: پیامبر(ص) می فرمایند: همانا در قتل ابا عبدالله الحسین(ع) حرارت و شوری است که هرگز سرد نمی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از زمان شهادت امام حسین(ع) تاکنون تلاش داشته اند که این نور حضرت را خاموش کنند ولی نتوانستند، افزود: دشمنان آب را به حرم بستند، زائران را به شهادت رساندند اما نه تنها مردم نسبت به زیارت حسین بن علی(ع) سرد نشدند بلکه روز به روز این حرارت و شور حسینی در دلها افزایش یافت.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه خداوند متعال در زیارت عاشورا می فرمایند: «السلام علیک یا ثارالله و ابن ثاره ...، سلام بر کسی که خونخواه ایشان خداوند است.»، عنوان داشت: نخستین نکته ای که در قیام ابا عبدالله الحسین موج می زند، اخلاص است.

وی با بیان سخنی از حبیب که در روز عاشورا امام حسین(ع)در لحظات آخر عمر خود به ایشان فرموده بود، خاطرنشان کرد: آنچه عمل را خراب می کند، عدم اخلاص است و باید نسبت به این مهم هوشیار بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ عنوان داشت: ایام محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ و نهضت حسینی است و با عمل در سایه اخلاص باید در انجام وظیفه خود گام برداشت.

گفتنی است، توزیع بسته های فرهنگی، پاسخ گویی به احکام، ذکر احکام چند دقیقه ای، سخنرانی با محوریت قیام عاشورا و تبیین نهضت حسینی، ذکر مصیبت و مداحی و بیان روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله فعالیت خواهران مبلغ مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر در ایام تبلیغی ماه محرم در عرصه تبلیغ است./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات