۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۵۳۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

استقلال کردستان به نفع مردم کرد خواهد بود؟!

انگیزه انقلابی ضامن تداوم جمهوری اسلامی ایران، آیا کردستان عراق جدا خواهد شد؟، خوش آمدی مردترین این روزها!، خدمت ذی‌قیمت داعش به بارزانی، شرم‌آورترین بخش ماجرا بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انگیزه انقلابی ضامن تداوم جمهوری اسلامی ایران، آیا کردستان عراق جدا خواهد شد؟، خوش آمدی مردترین این روزها!، خدمت ذی‌قیمت داعش به بارزانی، شرم‌آورترین بخش ماجرا بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله استقلال کردستان پرداختند.

روزنامه جوان به جدایی کردستان اشاره کرد و نوشت حمایت رژیم صهیونیسیت از تجزیه عراق نشانگر این است که همچنان کشورهای غربی از جمله آمریکا و اسراییل به دنبال تضعیف قدرت در منطقه خاورمیانه هستند و این همه پرسی قطعا به سود اسراییل و دیگر کشورهای سودجو است چرا که با استقلال کردستان و تضعیف قدرت در منطقه بهتر می توانند نفوذ کنند و به اهداف خود دست یابند.

با توجه به ورود پیکر مطهر شهید حججی به کشور رسانه ها به این موضوع پرداختند و به برکت این شهید بزرگوار اشاره داشتند که چگونه حال و هوای کشور را هم در شهادتش و هم در تشییع دگرگون می کند و یک حس معنوی خوبی در سراسر کشور بر پا می کند که همه این عزت را می توان به خلوص نیت این شهید بزرگوار نوشت.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله فضای مجازی اشاره داشتند که در ذیل با هم می خوانیم.

انگیزه انقلابی ضامن تداوم جمهوری اسلامی ایران

روزنامه جام جم نوشت: تقویت روحیه انقلابی و جهادی در نسل جوان مهم‌ترین وظیفه مسؤولان فرهنگی در کشورمان است. مسؤولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت کرده و از آن پشتیبانی کنند.

ادامه مطلب...

آیا کردستان عراق جدا خواهد شد؟

روزنامه جوان نوشت: تقسیم کشورهای منطقه به کشورهای کوچک‌تر و میکروسکوپی شدن قدرت، علاوه بر آنکه به گسترش هرج‌ومرج‌طلبی در منطقه و باز شدن هرچه بیشتر پای قدرت‌های سلطه‌گر فرامنطقه‌ای می‌انجامد، سطح منازعه و بی‌ثباتی را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب...

خوش آمدی مردترین این روزها!

روزنامه وطن امروز نوشت: سلام محسن، پسر ایران! سلام فاتح دل‌های حیران! سلام ارباً ارباً به رسم یاران! سلام اسطوره قهرمان! خوش آمدی مردترین این روزها! خوش آمدی!

ادامه مطلب...

خدمت ذی‌قیمت داعش به بارزانی

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: به وجود آورندگان داعش، زمینه‌ها، انگیزه‌ها و هوس رهبران کردستان عراق را تقویت نمودند و در مهیا شدن فضا برای تحقق وضع امروز نقش اساسی داشتند.

ادامه مطلب...

شرم‌آورترین بخش ماجرا

روزنامه کیهان نوشت: اگر «جابه‌جایی مرزها» با «ایجاد بحران و جنگ» برای «تضعیف مسلمانان» جزو اهداف پروژه داعش بود، تلاش برای تجزیه کردستان عراق نیز قطعا برای برافروختن جنگ و تضعیف مسلمانان و ملت‌های منطقه و جابه‌جایی مرزها صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب...

ایجاد مفصل‌بندی نظارتی جدید

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: نظارت‌ها باید بهنگام و روزآمد و در عین حال به شیوه و در حال و هوایی مؤثر واقع شوند. این، نیاز به دریافت مشاوره‌های هوشمند از نظام‌های تخصصی مرتبط با بخش‌های مختلف دارد.

ادامه مطلب...

همه‌پرسی کردستان با طراحی آمریکا و حمایت اسراییل صورت گرفت

روزنامه اعتماد نوشت: حمیدرضا آصفی گفت: به هرحال اعتماد بیش از اندازه به اروپا در هرحالتی اشتباه است و باید هوشیار باشیم. اروپا در حوزه برجام از مدار حمایت از ایران خارج نخواهد شد چرا که این مساله از منظر حیثیتی و البته اقتصادی برای اروپا بد خواهد بود.

ادامه مطلب...

در پایان باید گفت بر فرض جدایی کردستان از عراق باز این مردم کرد هستند که ضرر خواهند کرد چرا که در محدودیت و حصار دولت هایی که مخالف آنها هستند قرار خواهند گرفت که این برای اداره یک کشور بسیار حیاتی و سخت است./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات