۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۲۸۸۸۱
نماینده مجلس شورای اسلامی:

داعش امروز نفس های آخر خود را می کشد

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برخی از افراد از آمریکا و رژیم صهیونیستی می ترسند، گفت: امروز داعش نفس های آخر خود را می کشد و پیروزی مقاومت نیز نزدیک است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم بیرجند در محل مسجد سیدالشهدا(ع) این شهر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم اگر نبودند امروز باید در شهرهای ایران با دشمن می جنگیدیم.

وی گفت: برخی از افراد در داخل کشور حرف هایی می زنند که منطقی نیست، این حرف ها یا افراد ساده لوح می گویند یا افرادی هستند که هدفمند و ارتباطی که با سرویس های جاسوسی دشمن دارند این حرف ها را می زنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای استعمارگر از آن طرف دنیا به خاورمیانه آمدند و منطقه را به آشوب کشاندند و همان افراد می گویند شما را به سوریه و لبنان چه!

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: این حرف هایی که در داخل کشور گفته می شود نشان می دهد افرادی در اتاق های فکر و سرویس های جاسوسی به صورت حساب شده این سخنان را القا می کنند.

وی با اشاره به بودجه سال 96 خراسان جنوبی، ادامه داد: بودجه امسال استان با پیگیری های متعدد نمایندگان در مجلس افزایش چشم گیری داشته است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی دولت در مجلس برای استان خراسان جنوبی 392 میلیارد تومان بود اما با پیگیری نمایندگان بودجه سال 96 استان به 744 میلیارد تومان افزایش یافت.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه غیر خدا به انسان نه ضرری و نه نفعی می رساند، اظهار کرد: خداوند متعال کدخدای عادل، رحیم و مهربان عالم هستی است اما گاهی از مواقع کدخدا ده را بر کدخدای عالم هستی ترجیح می دهیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد از آمریکا و اسرائیل می ترسند، افزود: امروز داعش نفس های آخر خود را می کشد و پیروزی مقاومت نیز نزدیک است./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات