۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۳۰۳۶۱
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا:

ثبت نام مدیران کاروان های زیارتی پیاده رضوی تا ۲۰ مهر تمدید شد

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: ثبت نام مدیران کاروانهای زیارتی پیاده امام رضا (ع) که از اول مهرماه ۹۶ آغاز و با توجه به تعطیلات زمان ثبت نام تا ۲۰ مهر ۹۶ تمدید شد.
پیاده روی شهادت امام رضا

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) گفت: ثبت نام مدیران کاروانهای زیارتی پیاده امام رضا (ع) که از اول مهرماه 96 آغاز و با توجه به تعطیلات زمان ثبت نام تا 20 مهر 96 تمدید شد.

رضایی افزود: مدیران کاروانهای زیارتی که در ایام دهه پایانی صفر ( بعد از اربعین ) قصد تشرف بصورت پیاده به مشهد مقدس را دارند می توانند با مراجعه به سایت « جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده» نسبت به ثبت نام و یا تکمیل اطلاعات خود به آدرسwww.zaerin8.irوwww.zaerin8.comدر مهلت  تعیین شده اقدام نمایند .

وی گفت : مدیرانی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و با مراجعه به بخش ویرایش ؛ اطلاعات سال 96 را کامل نمایند . 

رضایی افزود : متقاضیان علاوه بر تکمیل فرم مشخصات فردی ؛ پزشکی ، و کاروان ؛ تصویر مدارک مورد نیاز از جمله عکس ؛ کارت ملی ؛ و شناسنامه  و معرفی نامه خود را از طریق سایت بارگذاری نمایند؛ مدیران کاروانهای زیارتی پیاده برای دریافت معرفی نامه میتوانند به فرمانداری، بخشداری، دهداری، دفاتر ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانهای محل اقامت خود مراجعه نمایند . 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از 500 مدیر ثبت نام کردند که 7 % آنها مدیران جدید هستند.

وی عنوان کرد: مدیران کاروانها توجه داشته که روز پنج شنبه 20 مهر  و یا 27 مهر  96 همایش مدیران کاروانهای زیارتی در مشهد برگزار می شود که محل همایش برای کلیه عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) یادآور شد: نکاتی که مدیران  باید توجه کنند شامل؛ اخذ معرفی  نامه از سازمان تبلیغات اسلامی  و مراکز اعلام شده که اسکن آن را  در سایت بارگذاری می کنند و اصل نامه را باید در روز همایش تحویل  واحد ثبت نام ستاد جمعیت خدمتگزار بدهند . 
رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه کلیه اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک به اطلاع مدیران کاروانها می رسد شماره همراهی را در سایت بنویسند که در دسترس بوده و انحصارا مربوط به خودشان باشد؟ همچنین برای کاروانهای جدید حداکثر 140 نفر و حداقل 50 نفر گنجایش لحاظ شده است.
 سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) ادامه داد: در زمان ثبت نام علاوه بر نام و اطلاعات خود، نام و اطلاعات کامل معاون و روحانی کاروان را ذکر نمایند؛ مدیران کاروانها سعی نمایند در کاروان حتما روحانی، مداح و یا فردی آشنا به علوم دینی و احکام داشته باشند .
رضایی در پایان گفت: مدیران کاروان هنگام ثبت نام تاریخ دقیق ورود خود به مشهد را مشخص نمایند./9705/د
۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات