۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۳۳۳۷۷
معاون آموزش مؤسسه امیر بیان خبر داد؛

جذب ۶۰۰ طلبه در دوره جدید مؤسسه امیربیان

معاون آموزش مؤسسه امیر بیان با تشریح برنامه های این مؤسسه در سال جدید تحصیلی از جذب ۶۰۰ طلبه برای دوره جدید خبر داد.
حجت الاسلام حلاجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی حلاجی معاون آموزش مؤسسه  امیر بیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین دوره آموزشی روش سخنرانی مؤسسه تخصصی فن خطابه امیربیان که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، برنامه های آموزشی این مؤسسه را تشریح کرد.

وی افزود: طلاب جدیدالورود به مؤسسه برنامه در ترم اول فصل آماده سازی را دارند که 10 هفته آموزشی است،  بالغ بر 800 نفر در مصاحبه ها قبول شدند که تا کنون 600 نفر تکمیل مدارک داشته اند و در کلاس ها قرار گرفته اند.

معاون آموزش مؤسسه امیر بیان با بیان این که 600 نفر جذب شده در 8 کلاس ساماندهی شده اند، اظهار داشت: برای هر کلاس به فراخور تعداد آن کارگاه هایی در نظر گرفته شده که طلاب باید در آن ها شرکت کنند.

وی ادامه داد: برای ترم اول تمام برنامه های آموزشی مشخص شده و در اختیار طلاب قرار گرفته است که انتهای این دوره تا بهمن ماه خواهد بود، از فردا کلاس های مؤسسه امیر بیان برای طلاب جدیدالورود آغاز می شود.

حجت الاسلام حلاجی با بیان این که از 10 روز مانده به اربعین برنامه ها برای فعالیت تبلیغی در پیاده روی اربعین تعطیل می شود، ابراز داشت: از فردا تا دوشنبه آینده هر طلبه ای باید یک هفته آموزشی در کلاس ها حضور داشته باشد.

وی عنوان کرد: مباحث روش سخنرانی از آنجا که بیشتر جنبه مهارتی دارد همراه با برگزاری کلاس های آموزشی، کارگاه های عملی هر درس نیز برگزار می شود؛ هر طلبه در هفته تنها 2 ساعت در کلاس درس شرکت کرده اما 4 ساعت کارگاه دارد و به تمرین عملی درس آموزش داده شده می پردازد.

معاون آموزش مؤسسه امیر بیان خاطرنشان کرد: اقناع، اندیشه، پرورش احساس، رفتارسازی، ذکر مصیبت، چندرسانه‌ای، روایتگری و ماندگاری کلام از جمله کلاس‌هایی است که در این موسسه برگزار می‌شود که از اساتید خوبی برای کلاس ها استفاده می شود./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات