۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۳۳۹۸۱

بازدید آیت الله حیدری از مرز چذابه و مواکب اربعین

نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در مرز بین المللی چذابه از امکانات و مواکب مستقر در آن، بازدید به عمل آورد.
چزابه چزابه چزابه چزابه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز امروز پنجشنبه 4 آبان همراه هیاتی، از مرز بین المللی چذابه و مواکب اربعین حسینی مستقر در آن بازدید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه این بازدید ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی انصافا شور و شوق و عشق به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را به راحتی در میان زائران آن امام همام می توان مشاهده کرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به استقبال پرشور مردم از اربعین، تصریح کرد: مانور بزرگ شیعه و ولایت مداران جهان اسلام در کربلای معلی را در روز اربعین حسینی در پیش رو داریم و در حقیقت مردم ایران اسلامی به ویژه خوزستان ولایت مدار از پیشگامان این کنگره عظیم، یعنی اربعین حسینی خواهند بود.

آیت الله حیدری در ادامه ابراز داشت: مردم شهید پرور و ولایت مدار خوزستان در این ایام با استقرار مواکب در مسیرهای منتهی به مرزها مراتب ولایت مداری خودشان را به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) ابراز داشتند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه بیان داشت: دسته های عزاداری و مواکب را که از سمت اهواز به این مرز چذابه آمدیم را مشاهده کردیم و در حقیقت این مسیر مملو از جمعیت عاشقان مکتب حسین بن علی(ع) بود که به طور پیاده به سوی بارگاه منور اباعبدالله الحسین(ع) حرکت می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: از خداوند متعال درخواست می کنیم که خدمت به اباعبدالله الحسین(ع) را هرچه بیشتر به ما عنایت بفرماید و همیشه در راه پرنور و پربرکت مکتب حسین بن علی(ع) گام برداریم./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات