۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۳۵۸۵۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گوی ترامپ خواهد بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال با توجه به یاوه گویی های ترامپ و اهانت های او به ایرانیان، حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان آمریکا و ترامپ خواهد بود.
حجت الاسلام بابازاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا بابازاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ارومیه، اظهار داشت: استکبار از ریشه کبر آمده و به معنای برتری جویانه و افزون طلبی است، فردی که هیچ شایستگی ندارد ولی می خواهد بزرگی کند که این وجه مذموم و ناپسند است.

وی استکبار ستیزی را اصل همیشگی از منظر قرآن خواند و گفت: استکبار ستیزی تکلیف نبوی و انسان هاست، چنانکه بعد از عبادت خداوند، مهمترین خواسته خداوند متعال اجتناب از طاغوت است، بنابراین آیه مبارزه با استکبار مقطعی نبوده و سیره تمام انبیاست که می خواهند ریشه آن را از بین ببرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی،با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: مبارزه با استکبار متعلق به تمام مردم است و به نوعی تکلیف الهی است مخصوصا امسال نسبت به سالهای قبل باید راهپیمایی ۱۳ آبان را گسترده تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به اهانت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مردم ایران، اظهار داشت: امسال با توجه به یاوه گویی های ترامپ و اهانت های او به ایرانیان، حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکا و ترامپ خواهد بود.

وی افزود: ترامپ که سپاه پاسداران را جزء گروه های تروریستی قرار داد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی امسال را در حمایت از سپاه پر شور برگزار می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی امسال خیابان امام خمینی (ره) ارومیه از چهار راه عطایی آغاز و در میدان انقلاب به اتمام می رسد که زمان تجمع مردمی ساعت ۹ و  دقیقه۳۰ بوده و حرکت از ساعت ۱۰ به طرف میدان انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام بابازاده، محل تجمع بانوان و دانش آموزان دختر را خیابان امام خمینی (ره) ۲ عنوان کرد و گفت: مردم از مسیرهای مختلفی می توانند به راهپیمایی ملحق شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، گفت: ۳۸ پرچم آمریکا و اسرائیل به نشانه سی و هشتمین سال دشمنی آمریکا با ایران به آتش کشیده می شود، همچنین برگزاری نمایشگاه کاریکاتور نفوذ و ترامپیسم و … در طول مسیر از جمله برنامه های جنبی راهپیمایی 13 آبان است./936/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات