۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۳۶۵۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

۱۳آبان نماد پیروزی ملت ایران در برابر استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه ۱۳آبان نماد پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر استکبار است، گفت: برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان مرکزی با حضور پر رنگ مردم در کنار مسؤولان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیار ارزشمند و قابل ملاحظه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ۱۳آبان نماد پیروزی ملت ایران در برابر استکبار ۱۳آبان نماد پیروزی ملت ایران در برابر استکبار ۱۳آبان نماد پیروزی ملت ایران در برابر استکبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری13 آبان در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: 13آبان نماد پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر استکبار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در رابطه با راهپیمایی 13 آبان، بیان کرد: برگزاری مراسم 13 آبان استان مرکزی با حضور پر رنگ مردم در کنار مسؤولان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیار ارزشمند و قبل ملاحظه است.

پشتیبانی همیشگی از ولایت فقیه

حجت الاسلام قربان پور پیام های قابل توجه راهپیمایی 13 آبان به سه دسته تقسیم بندی کرد و اظهار داشت: پشتیبانی همیشگی از ولایت فقیه، دور نشدن دشمن شناسی و بصیرت مردم در شناخت استکبار جهانی و استمرار طلب انقلاب اسلامی و به تعبیری انقلابی ماندن در دوره های گوناگون پیام های قابل توجه راهپیمایی 13 آبان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: خرسند هستیم که مردم با بصیرت در راهپیمایی 13 آبان همراه با مسؤولان حضور پیدا کرده و نتیجه آن تحقق آمال جمهوری اسلامی و نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام قربان پور اظهار داشت: تمامی اقشار تحصیل کرده، نخبگان و جوانانی که در عرصه شرایط علمی قرار دارند می توانند با اقدامات سه جانبه در مسیر مقابله با دشمن نقش آفرینی کنند.

دانشگاه و حوزه به شکل سکولاری عمل نکنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: جوانان باید با بینش تحصیل کرده و بدانند در کشوری انقلابی زندگی می کنند و دشمن اول آنان آمریکا است.

حجت الاسلام قربان پور افزود: تمامی اقشار تحصیل کرده بدانند که مرجعیت قابل توجه نظام جمهوری اسلامی ایران بر محوریت ولایت فقیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: دانشگاه و حوزه به شکل سکولاری عمل نکنند، بدانند که محوریت ولایت است، در مقابل دشمن جبهه روشن داشته باشند و با حضور میدانی، علمی وعملی با شعار، اقدامات جانانه و موضع گیری سیاسی در کنار یکدیگر حرکت کنند.

حجت الاسلام قربان پور در پایان گفت: رسانه ها باید انعکاس دهنده مطلوب و تبیین کننده ای دقیق برای پیوند نسل جوان و گذشته با یکدیگر باشند.

به گزارش رسا، روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

شایان ذکر است، راهپیمایی سیزدهم آبان در بیش از ۶۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد و این مراسم در اراک با سخنرانی استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اجرایی شد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات