۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۳۶۵۲۶
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی:

۱۳ آبان روز رسوایی استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز رسوایی استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار است، گفت: آمریکا از گذشته دشمن اساسی ایران اسلامی بوده و امام راحل نیز بارها فرموده بودند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی  ۱۳ آبان روز رسوایی استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار است  ۱۳ آبان روز رسوایی استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار است  ۱۳ آبان روز رسوایی استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار است مسؤول نهاد نمایندگی  رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی

حجت الاسلام محمود یزدانی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری13 آبان در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: 13 آبان روز رسوایی استکبار و مقابله با آمریکای جنایتکار است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی در رابطه با دشمنی آمریکایی ها با ایران اسلامی، اظهار داشت: آمریکا از گذشته دشمن اساسی ایران اسلامی بوده است و امام راحل نیز بارها فرموده بودند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

حجت الاسلام یزدانی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نمی شود به آمریکا اعتماد کرد و بیگانگان هیچ گاه با ما رابطه ای حسنه نخواهند داشت.

وی افزود: تعامل ایران با آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است.

ضرورت زنده نگه داشته 13آبان

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی بیان کرد: 13 آبان روز استکبارستیزی است که باید برای همیشه زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام یزدانی تاکید کرد: حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش باید سبب بصیرت افزایی در جامعه شوند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی با اشاره به این نکته که باید به جوانان جمهوری اسلامی ایران اعتماد کنیم، گفت: جوانان جمهوری اسلامی باید بدانند که دشمنان هیچ گاه با ایران کنار نخواهند آمد لذا لازم است که درمسیر خودکفایی گام بردارند.

مسؤولان در کنار مردم پشتیبان انقلاب و ولایت باشند

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که طلاب، دانشجویان و دانش آموزان وظیفه خود را برای پشتیبانی از انقلاب و ولایت دانسته و در راهپیمایی ها به شکلی باشکوه شرکت می کنند، اظهار داشت: مسؤولان باید در کنار مردم پشتیبان انقلاب و ولایت بوده و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان مرکزی در پایان بیان کرد: وظیفه رسانه ها اطلاع رسانی است و در حد مقدور این امر مهم را انجام می دهند.

به گزارش رسا، روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

گفتنی است، 10 کمیته تخصصی وظیفه برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان را در استان مرکزی بر عهده دارند.

شایان ذکر است، راهپیمایی سیزدهم آبان در بیش از ۶۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد و این مراسم در اراک با سخنرانی استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اجرایی شد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات