۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۳۸۲۶۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت روح الله :

رمز پیروزی مقاومت در کشورهای منطقه الگو برداری از بسیج است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت روح الله با بیان اینکه بسیج ما الگوی رزمندگان عراق و سوریه است، گفت: رمز پیروزی مقاومت در کشورهای منطقه بهره گیری و الگو برداری از بسیج است.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نشست خبری هفته بسیج با حضور سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله و حجت‌الاسلام حافظ مومنی فر مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت روح الله در ناحیه حضرت روح الله باقرشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام مومنی جان باختن جمعی از مردم کشور در پی حادثه زمین لرزه اخیر را تسلیت گفت و اظهار داشت: بسیج یک حرکت بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج ما الگوی رزمندگان عراق و سوریه است، گفت: رمز پیروزی مقاومت در کشورهای منطقه بهره گیری و الگو برداری از بسیج است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت روح الله ادامه داد: بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد، اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن جامعه دور می‌شود.

وی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: معظم له در اهمیت بسیج فرمودند: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان(عج) و انقلاب به آن نیازمند است.

در ادامه این نشست سرهنگ آرزومندی با ابراز تاسف از حادثه دلخراش زلزله اخیر و جان باختن جمعی از هموطنان، گفت: با صدور دستور از جانب فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی هر چه سریع‌تر مسؤولان به زلزله زدگان، ناحیه مقاومت بسیج روح الله به ندای ولی امر مسلیمن لبیک گفته و به صورت متمرکز و منسجم در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده است.

وی افزود: در حال حاضر برخی اقلام گرمایشی، خوراکی مانند غذاهایی کنسرو شده و دارو جمع آوری شده که به زودی به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله در خصوص هفته بسیج و برنامه‌های درنظر گرفته شده از سوی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث به ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب شکل گرفت و امروز موجب بیداری ملت‌ها و نهضت‌های آزادی بخش جهان شده است.

سرهنگ آرزومندی با اشاره به اینکه در هفته بسیج 500 برنامه از سوی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در نظر گرفته شده است، گفت: این برنامه‌ها در سه بخش قلعه نو، فشافویه و کهریزک با قوت و رویکردی اثر بخش انجام خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مزار پاک شهیدان، برگزاری یادواره شهدا، اعزام خانواده معظم شهدا و جمعی از بسیجیان به مشهد مقدس، برگزاری شب شعر و خاطره، ترویج سبک زندگی اسلامی در راستای مبارزه با معضل اعتیاد و ویزیت رایگان بیماران در روستاها و مناطق محروم منطقه از جمله برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله اضافه کرد: برپایی نمایشگاه هفته بسیج با شعار بسیج مدرسه عشق است، حضور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه، دیدار با ائمه جماعات و روحانیان، رژه حماسی در سطح بخش و صدها برنامه دیگر در هفته بسیج برگزار می‌شود./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات