۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۳۹۸۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تشکیل شورای راهبردی توسعه استان فرصتی برای حل مشکلات لرستان است

نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل شورای راهبردی توسعه استان را اقدامی مؤثر خواند و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از توانایی کارشناسان، متخصصان، مسؤولان و نخبگان داخلی و خارجی بتوان گام های مؤثری در رفع مشکلات استان لرستان برداشته شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امشب در برگزاری نشست شورای راهبردی توسعه لرستان(دانا) گفت: توسعه استان لرستان مسأله ای مهم و دغدغه اصلی است که باید در سایه مدیریت جهادی در این راستا اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه  آمار بیکاری در لرستان در صدر آمارهای کشور قرار دارد خانواده های استان از مشکل بیکاری رنج می برند، افزود: سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان نیز جایگاه مطلوبی ندارد و در این زمینه ها باید چاره اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و تأکید بر اهمیت بر تولید و اشتغال و اقتصاد اظهار داشت: امسال باید نمود تولید و اشتغال احساس شود و مسؤولان باید در مقام عمل وارد عرصه شوند.

وی در ادامه تشکیل شورای راهبری توسعه و پیشرفت استان را که پیشنهاد استاندار لرستان بوده است را اقدامی مرثر خواند و افزود: توجه به ویژگی های این شورا در راستای رسیدن به نتیجه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور دست اندرکاران و مسؤولان ارشد استان در شورای راهبردی توسعه استان را مهم ترین ویژگی این شورا عنوان کرد و گفت: این شورا از درون استان برخاسته است و می توان با تصمیم گیری اقدامات مؤثری برای پیشرفت استان انجام داد.

وی شورای راهبردی توسعه استان را میدانی مناسب برای ارائه طرح ها و استفاده از توانمندی ها و پیشنهادات کارشناسانی که در داخل و خارج از استان هستند مناسب خواند و گفت: در این شورا موانع پیشرفت را همه می دانند و می توان راهکارهایی که در اختیار دارند اجرا کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان از تشکیل کمیته های تخصصی در شورای راهبری توسعه و پیشرفت استان خبر داد و ادامه داد: در این کمیته ها نظرات نخبگان که به دبیرخانه شورا ارسال می شود بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از نظرات و تصمیمات نخبگان و اعضای شورا بتوان گام های مؤثری در راستای پیشرفت استان و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری برداشته شود./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات