۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۳۹۹۲۹
با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار می شود

چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم و سی و ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود.
چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه اظهار کرد: این همایش همزمان با سی و ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) برگزار می شود.

رییس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم ادامه داد: چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود و مسؤولان انجمن نیز گزارشی از فعالیت انجمن ارائه خواهند کرد واز برخی نخبگان تبلیغی نیز تجلیل خواهد شد.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه گفت: این همایش سه شنبه هفتم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) واقع در خیابان صفائیه کوچه 21 برگزار می شود.

گفتنی  است، انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه به همت آیات محسن اراکی، محمدحسین احمدی فقیه یزدی، حجج اسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، احمد عابدی، نظری منفرد، علی باقر شیخانی، کریم خان محمدی، محمد زمانی، احمد مبلغی، سیدرضا تقوی، محسن قرائتی و ناصررفیعی ایحاد شده است.

از اهداف تأسیس این انجمن می توان به کمک به توسعه و تعمیق علوم اسلامی و انسانی، تبادل نظر در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه مطالعاتی انجمن، کمک به معرفی دانشمندان و پژوهشگران  و ایجاد بستری مناسب جهت رقابت سازنده بین دانشمندان و قدردانی از فعالیت های آنها اشاره کرد.

نخستین مجمع عمومی این انجمن27 بهمن ماه 93 برگزار و اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند. اعضای کنونی انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه حجج اسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، سیدمحمود مرتضوی هشترودی، محمدجواد سبحانی نیا، محمدهادی مهدی یار، علی باقر شیخانی، محسن اکبری پایبندی، محمد صالح مازنی و کمال اکبری هستند.

راه اندازی فرآیندی کارا در پاسخ گویی به مسائل فقهی رسانه ها، گردآوری و چاپ مقالات در حوزه مطالعاتی انجمن، برگزاري نشست هاي علمي، برگزاري و همكاري علمی در همايش هاي علمي، برگزاري و همكاري علمی در كرسي هاي آزاد انديشي، برگزاري كارگاه و دوره هاي آموزشي و پژوهشي در جهت اهداف انجمن، راه اندازي تارنما و پايگاه اطلاع رساني و وبلاگ در خصوص ارتباطات و تبلیغ، بررسي و شناسايي نيازهاي پژوهش فرهنگي و انجام طرح هاي پژوهشي در زمينه ‌هاي فرهنگ، هنر و ارتباطات و مسائل مربوط از جمله وظایف انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه است./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات