۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۴۲۳۳۶
۱۹ آذر؛

مراسم تشییع شهید کاردیده و چهلمین روز شهید کلاته نایبی در بیرجند برگزار می شود

مراسم تشییع و تدفین شهید استوار یکم هادی کاردیده و چهلمین روز عروج ملکوتی سروان شهید کلاته نایبی که در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند فردا در بیرجند برگزار می شود.
شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، مراسم تشییع و تدفین شهید استوار یکم هادی کاردیده که در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید فردا در بیرجند برگزار می شود.

این مراسم با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی ساعت 9 صبح روز یکشنبه 19 آذرماه از محل هیأت ابوالفضلی(ع) به سمت گلزار شهدا بیرجند برگزار خواهد شد.

شهید کاردیده شب گذشته در درگیری تیم عملیاتی نیروی انتظامی خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در این درگیری دو نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان مجروح شدند و شرور تحت تعقیب در درگیری با ماموران به درک واصل شده است و عملیات پاکسازی منطقه و شناسایی رابطان وی ادامه دارد.

گفتنی است، مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی شهید سروان محمد کلاته نایبی نیز فردا یکشنبه ساعت 14 تا 15 در هیأت حضرت ابوالفضلی(ع) بیرجند برگزار می شود.

شهید کلاته نایبی نیز هفتم آبان ماه سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در کویر شهرستان خوسف به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دو نفر دیگر از کارکنان نیروی انتظامی استان در این درگیری مجروح شدند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات