۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۴۴۱۱۲
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان:

پژوهش مهم ترین عامل در ترویج علوم دینی است

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان از برپایی نمایشگاه پژوهشی در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: پژوهش مهم ترین عامل در ترویج و پویایی علوم دینی و حوزوی است.
معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در برگزاری نشست توجیهی پژوهشی که به میزبانی مدرسه علمیه الشتر برگزار شد، گفت: پژوهش مهم ترین عامل در ترویج و پویایی علوم دینی و حوزوی است.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه جمع پزوهشی و آموزش پژوهش محور از برنامه های مهمی در راستای توانمند سازی طلاب در عرصه پژوهش است، افزود: امید است همواره شاهد رشد و پیشرفت طلاب در این عرصه باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتب و نرم افزارهای پژوهشی در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این برنامه ها برای هدایت و تقویت روحیه پژوهشی طلاب به انجام فعالیت های پژوهشی است.

صالحی هدف از برگزاری نمایشگاه پژوهشی در مدارس علمیه خواهران را توسعه و تعمیق فرهنگ تحقیق عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه از آغاز هفته پژوهش در برخی مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان داشت: در این نمایشگاه ها کتب و نرم افزارهای پژوهشی به منظور آشنایی طلاب به نمایش گذاشته شده است./9459//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات