۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۴۴۷۷۴
معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

دشمن در فتنه ۸۸ تصمیم قطعی برای براندازی نظام اسلامی گرفت

معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: دشمن در فتنه ۸۸ تصمیم قطعی برای براندازی نظام اسلامی گرفت.
۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام ابوالفضل نورس، معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت 9 دی ماه اظهار داشت: دشمن در فتنه 88 تصمیم قطعی برای براندازی نظام اسلامی گرفت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند فتنه خط قرمز نظام است، گفت: مراسم گرامیداشت 9 دی ماه باید باشکوه برگزار شود و در جامعه به درستی تبیین شود.

معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: برخی در فتنه 88 ندانسته وارد صحنه شدند که توبه آن ها موضوعیت دارد اما عده ای دانسته وارد میدان فتنه شدند و خیانت کردند که توبه آن ها پذیرفتی نیست.

حجت الاسلام نورس تصریح کرد: متاسفانه کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند امروز در جاهای مختلف نظام دارای پست و مقام هستند و این موضوع می تواند بسیار خطرناک باشد.

وی ادامه داد: فتنه از اهمیت بیشتری نسبت به دفاع مقدس برخوردار است از این رو باید فتنه 88 برای نسل های آینده و برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

سرگرد علی فرخنده، معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: حماسه 9 دی ماه حرکت الهی و برخواسته از بصیرت ملت ایران بود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عده ای در داخل کشور سخنان اشتباهی را مطرح می کنند و فتنه 88 را به عنوان دعوای سیاسی و جناحی می دانند که اینگونه نیست.

فرخنده با بیان اینک برخی می خواهند مسأله حصر برداشته شود، بیان کرد: فتنه 88 برنامه ریزی شده و یک فتنه آمریکایی و صهیونیستی بوده است.

وی افزود: بعد از گذشت مدتی از فتنه 88 مردم در حمایت از ولایت، دین و ارزش ها و راه امام راحل وارد صحنه شدند و مواضع خود را کوبنده در مقابل فتنه گران اعلام کردند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: نظام اسلامی تا یک سال با فتنه گران مدارا کرد، آن ها 25 بهمن ماه 89 درخواست تظاهرات کردند اما وزارت وقت اجازه نداد ولی آن ها به صورت هدفمند دوباره فتنه دیگری را ایجاد کردند و چند نفر را به شهادت رساندند لذا نظام تصمیم به حصر فتنه گران گرفت./880/پ203/ب1

ارسال نظرات