۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۴۴۸۳۹
امام جمعه امین شهر:

فتنه ۸۸ ظاهر و باطن افراد را مشخص کرد

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که فتنه ۸۸ ظاهر و باطن افراد را مشخص کرد، گفت: کسانی که در جامعه اسلامی ظاهر و باطن یکسانی نداشته باشند و در ظاهر پیرو ولی فقیه بوده اما در باطن خنجر به رهبری می زنند، منافق نامیده می شوند.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه فتنه ۸۸، گفت: 9 دی روز میثاق مردم با ولایت است.

وی افزود: منافقان و جاسوسان زیادی برای به وجود آمدن فتنه 88 در کشور دست داشتند و  این افراد توانستند با همکاری هم فتنه بزرگی را در کشور به وجود بیاورند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که خواص بی بصیرت و بعضی از افراد در کشور، سبب به وجود آمدن فتنه در کشور بودند، ابراز داشت: از بین بردن انقلاب اسلامی تنها هدف اصلی دشمنان در کشور است.

وی بیان داشت: از بین بردن مساجد، هتک حرمت به اهل بیت، آتش زدن قرآن و پرچم امام حسین(ع) از کارهایی بود که فتنه گران در کشور انجام دادند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که فتنه 88 ظاهر و باطن افراد را مشخص کرد، خاطرنشان کرد: کسانی که در جامعه اسلامی ظاهر و باطن یکسانی نداشته باشند و در ظاهر پیرو ولی فقیه بوده اما در باطن خنجر به رهبری می زنند، منافق نامیده می شوند.

وی با توجه به این که خواص بی بصیرت عامل اصلی فتنه 88 بودند، اظهار داشت: روشنگری مقام معظم رهبری در سال 88 توانست جلوی فتنه را بگیرد.

حجت الاسلام فلاحی ابراز داشت: مردم ایران وقتی دیدند بعضی از افراد حتی به امام حسین(ع) هم بی احترامی کنند، دیگر نتوانستند جلوی خود را بگیرند و با آمدن به خیابان ها توانستند فتنه را خاموش کنند.

امام جمعه امین شهر با بیان این که مردم با کمک رهبری توانستند جلوی نفوذ دشمن را در کشور بگیرند، اظهار داشت: خبرگزاری ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ و ارزش های اسلامی به نسل جدید دارند و رسانه ها باید فتنه 88 را به نسل جدید بگویند که منافقان چه ضربه هایی را به کشور وارد کردند.

وی در پایان گفت: از بین بردن ولایت فقیه مهم ترین هدف دشمن در فتنه88  بود که مردم با کمک رهبری توانستند جلوی فتنه 88 را بگیرند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات