۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۴۴۹۳۹
مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران:

کادرسازی در انقلاب اسلامی با محوریت مساجد شکل گیرد

مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اعتلای مساجد استفاده کنیم، گفت: لازم است تا کادرسازی در نظام جمهوری اسلامی با محوریت مساجد شکل گیرد.
محمد جواد حاج علی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد امروز برای بررسی موضوعات مرتبط با مساجد پاکدشت با حجت الاسلام  محمد حسینی مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران و پرسنل این ناحیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در بدو ورود به پاکدشت از نمای در حال اجرای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان بازدید کرد و ضمن دریافت گزارش اجمالی از روند کار ناحیه شیخ کلینی، توصیه هایی در خصوص مدیریت، اهداف و کارکرد مساجد بیان کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با درخواست ثبت فعالیتهای مساجد به صورت مدون و سالیانه، گفت: باید به ارتقای کیفی مدیریت مساجد بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی موجود در جامعه و ناهنجاری های اجتماعی بر اهمیت توسعه کارکرد مساجد تأکید کرد و افزود: با توجه به بافت جمعیت ناهمگون رشد یافته در شهرها، نقش امام جماعت مسجد پررنگتر از همیشه و مضاعف می شود.

در ادامه حجت الاسلام محمد حسینی مسؤول رسیدگی به امور مساجد شهرستان پاکدشت با ارائه گزارشی از وضعیت مساجد شهرستان پاکدشت، گفت: مسجد پایگاه انقلاب اسلامی و ولایت است و جولانگاه تشکلهای خاص و هواداران جناح های سیاسی نیست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: بنا در مساجد بر جذب حداکثری است که در حال ایفای این مهم با همدلی و تعامل با تمامی مجموعه ها هستیم.

وی در پایان با تقدیر از همکاری های ائمه جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی و هنری و هیأت های امنای مساجد بر بهره برداری از تمام ظرفیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اعتلای مساجد تأکید کرد و ابراز داشت: کادرسازی در نظام جمهوری اسلامی باید با محوریت مساجد باشد./804/پ203/ب1

ارسال نظرات