۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۰۹۲
سردار مختص آبادي:

9 دي بساط فتنه را جمع كرد

سردار مختص آبادي با اشاره به اينكه ۹ دي حماسه اي بود که از سوی مردم به صورت خودجوش رقم خورد و بساط فتنه را جمع کرد، گفت: امروز وقت آن رسيده که سران فتنه در برابر ديدگان عموم مردم محاکمه شوند.
مختص آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار حميد مختص آبادي، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي كه در سالن اجتماعات غياث الدين جمشيد کاشاني اين دانشگاه برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه با خون شهدا آبياري شده است، محكم و استوار باقي مانده است و باقي خواهد ماند.

وي با اشاره به اينكه 9 دي حماسه اي بود که از سوی مردم به صورت خود جوش رقم خورد و بساط فتنه را جمع کرد، افزود: امروز وقت آن رسيده که سران فتنه در برابر ديدگان عموم مردم محاکمه شوند و اين از رافت نظام بوده که تا کنون مجازات هاي سخت تر براي سران فتنه در نظر نگرفته است.

مختص آبادي خاطرنشان کرد: انتخابات بهانه اي شد براي فتنه، نظريه پردازان اعم از ابطحي و تاجزاده در اعترافات خود گفتند که تقلب رمز ما بود براي مقابله با اصل نظام و ازقبل شروع کردند که تقلب نشود بعد ديديم یکی از کاندیداها کنفرانس مطبوعاتي گذاشته و گفت براساس گزارشات، من پيروزم، حال آنکه هنوز صندوقها باز بود و انتخابات در حال برگزاري بود.

معاون فرهنگي سپاه قدس با اشاره به اينكه فتنه جايي است که حق و باطل قاطي شده است و گاهي  شخصيتي حق به جانب اما نيتي باطل دارد، اظهار داشت: تاريخ همچنان در حال تکرار است همان طور که در جنگ جمل اصحاب و همسر رسول خدا در برابر امام زمان خود اميرمومنان(ع) شمشير کشيدند.

مختص آبادي، يادآور شد: نظام مقدس جمهوري اسلامي باخون شهدا آبياري شد و به اين اقتدار در منطقه و سطح بين الملل رسيده است و نابودي داعش امروز به دست سربازان اسلام ثمره اين اقتدار است.

لازم به ذكر است، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي با حضور دانشجويان، اساتيد و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشان در سالن اجتماعات غياث الدين جمشيد کاشاني اين دانشگاه برگزار شد./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات