۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۴۵۴۴۱
امام جمعه بجنورد:

نظام اسلامی و جبهه مقاومت حرف اول را در دنیا می‌زند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ملت بصیر و انقلابی ما و جبهه مقاومت حرف اول را در دنیا می‌زند، گفت: امروز مردم ما رشید و کشور ما مقتدر بوده و دشمنان ما در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در همایش بصیرتی حوزویان خراسان شمالی ویژه بزرگداشت نهم دی‌ماه، روز حماسه و بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی افزود: جبهه مقاومت گوشه‌ای از عظمت انقلاب اسلامی است که توانست ریشه داعشی های از خدا بی‌خبر را بکند و همه مستکبران را شکست دهد و امروز جبهه حق الحمدالله راه را برای آزادگان جهان باز کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: امروز مردم ما رشید و کشور ما مقتدر بوده و دشمنان ما در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند؛ به‌گونه‌ای که امروز آمریکا با آن یال و کوپالش در منطقه شکست‌ خورده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین امروز عربستان با آن همه بروبیای خود دیگر حرفی برای گفتن ندارد و ملت بصیر و انقلابی ما و جبهه مقاومت حرف اول را در دنیا می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت یوم‌الله 9 دی، اظهار کرد: شعاری که در 9 دی داده می‌شد این بود که «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» و معنا و تفسیر این شعار این‌گونه است که کوثر هیچ‌گاه از بین رفتنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمنان شاید بتوانند جلوی چشمه را ببندند؛ اما چشمه راه خود را به هر طریقی باز می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اضافه کرد: انقلاب ما همان چشمه جوشان بوده و رهبر ما کوثر است و از سوی دیگر دشمنان ما ابتر هستند؛ به‌گونه‌ای که دنباله‌های دشمنان قیچی شده و ته‌مانده آنها ان­شاء­الله در دنیا از بین خواهند رفت و این انقلاب به انقلاب مهدی فاطمه (عج) متصل می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور طلاب و روحانیان به همراه سایر اقشار در مراسم 9 دی و در روزهای پایانی چهارمین دهه‌ای که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، این پیام را به دنیا می‌رساند که اگر عده‌ای می‌خواهند در گوشه و کنار سروصدایی راه بیندازند، بیایند این تجمع و حضور ملت ما را ببینند و دوباره هوس بعضی کارها را نکنند و مواظب باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در سال 88 فتنه گران می‌خواستند حرکت ملت ما را کُند کرده و آن را از حرکت باز بدارند؛ اما ملت ما همیشه در صحنه حاضر بوده و پاسخ دندان‌شکنی به آنها داد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات