۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۶۹۲
امام جمعه ایذه:

ایذه در امنیت کامل به سر می برد

امام جمعه ایذه با اشاره به شایعه سازی های صورت گرفته مبنی بر سقوط شهر و آتش زدن فرمانداری و دفتر امام جمعه، گفت: در شهر هیچگونه مشکلی وجود ندارد، مردم در رفت و آمد بوده و شهر روند عادی خود را طی می کند.
امنیت

حجت الاسلام سیدکمال موسوی، امام جمعه ایذه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جوسازی های صورت گرفته در فضای مجازی در رابطه با تجمعات صورت گرفته در شهرستان ابراز داشت: شایعه شد که به دفتر امام جمعه حمله شده و امام جمعه شهرستان را ترک کرده و شهر سقوط کرده است در حالی که این صحبت ها شایعه ای بیش نیست.

امام جمعه ایذه خاطرنشان شد: در شهر هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مردم در رفت و آمد بوده و شهر روند عادی خود را طی می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ایذه عنوان کرد: در تجمعات اخیر یک فرد از سوی افراد ناشناس مجروح شد و ضارب نیز از سوی نیروهای انتظامی دستگیر شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در کنار بخشی از مردم ایذه عده ای از شهرستان ها و استان های اطراف در شهر حضور یافته اند، افزود: تیراندازی صورت گرفته در تجمعات اخیر از سوی همین افزاد روی داد.

وی با بیان اینکه شهر در امنیت کامل قرار دارد، تصریح کرد: شایعه سازان و معاندان تبلیغ کردند که فرمانداری و دفتر امام جمعه شهرستان آتش گرفته و شهر سقوط کرده است در حالی که هم اکنون فضای شهر آرام و در امنیت کامل به سر می برد.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه مسؤولان برخی استان ها و شهرستان ها تماس گرفته و جویای اوضاع شهر شده اند، گفت: امروز در دفتر امام جمعه به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کردیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی ایذه با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایذه چنین آشوب هایی را برنمی تابند، عنوان کرد: احتمالا سه شنبه و یا چهارشنبه راهپیمایی مردم ولایتمدار ایذه را شاهد خواهیم بود که در آن از اخلالگران و اوباش اظهار تنفر و برائت می جویند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ایذه 300 شهید را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود: آدم های آلوده و اغتشاشگر در هر فضایی وجود دارند که در فضای مجازی به شایعه پراکنی می پردازند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات