۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۷۱۶
امام جمعه تبریز:

مسؤولان به جای شعار، عمل‌گرا باشند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که نارضایتی مردم از مشکلات اقتصادی و رکود حاکم بر بازار امری طبیعی است، گفت: مسؤولان به عنوان خادم این ملت، سعی کنند به جای شعار، عمل‌گرا باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی امروز در جمع تعدادی از مدیران دستگاه‌‌های اجرایی استان با بیان این‌که نارضایتی مردم از مشکلات اقتصادی و رکود حاکم بر بازار امری طبیعی است، اظهار داشت: مسؤولان به عنوان خادم این ملت، سعی کنند به جای شعار، عمل‌گرا باشند.

وی با اشاره به این‌که اغلب مردم با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه بوده و بخش قابل توجهی از ملت زیر دیون بانکی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه توصیه‌های رهبر انقلاب که در قالب سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ارایه شد، مورد بی‌توجهی مسؤولان قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که در طول سال‌های گذشته مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد غفلت قرار گرفته است، تصریح کرد: مشکلات معیشتی مردم واقعیتی غیرقابل انکار است که نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد، امروز ملت با معضل بیکاری فرزندان خود نیز مواجه است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که مسؤولان باید در کنار مردم باشند تا مشکلات موجود در کف جامعه را درک کنند، تصریح کرد: مردم‌داری، اخلاق‌مداری و عمل‌گرایی سه خصلت مهم برای مدیران است که باید در هر حال و شرایط مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خیرخواهی نسبت به مردم را یکی از ویژگی‌‌های لازم و ضروری برای مدیران دانست و گفت: بهتر است مدیران بیش از آنکه سخنرانی کنند به فکر مردم باشند و در عمل نشان دهند که خادم این ملت هستند، مردم نیز خود خادم را از خائن تشخیص می دهند.

وی با تأکید بر این‌که مردم ناظر بر عملکرد مسؤولان هستند و اگر ایراد و مشکلی هست باید تذکر دهند، افزود: اگر هدف مدیران و مسؤولان نظام جز خدمتگزاری باشد، باید کنار کشیده و جای خود را به افراد لایق بدهند، چراکه سکوت در برابر منکرات جایز نیست و مردم تحمل فساد در نظام اداری کشور را ندارند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات