۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۴۵۷۸۳
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی تا ۳۰ دی تمدید شد

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از تمدید مهلت شرکت در جشنواره استانی علامه حلی تا ۳۰ دی ماه خبر داد و گفت: طلاب می توانند آثار پژوهشی خود را در قالب کتاب، پایان نامه، مقاله و تحقیق پایانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی به صورت استانی بیان داشت: اقدامات لازم برای برگزاری دومین مرحله استانی این جشنواره آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره علامه حلی فرصتی مناسب در راستای ایجاد رقابت و تقویت انگیزه پژوهشی بین طلاب است، افزود: برگزاری این جشنواره به صورت استانی فرصتی را فراهم می آورد که طلاب بیشتری در این زمینه فعالیت داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اعلام مهلت نام نویسی طلاب برای شرکت در جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: 30 دی ماه جاری آخرین مهلت شرکت در جشنواره علامه حلی لرستان است.

وی با بیان اینکه طلاب لرستانی تا 30 دی ماه جاری می توانند آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، ادادمه داد: آثار ارسالی می تواند با محوریت کتاب، پایان نامه، مقاله و تحقیق پایانی باشد.

حجت الاسلام پنام به شرایط شرکت در جشنواره استانی علامه حلی اشاره و عنوان کرد: سن طلاب برای شرکت در این جشنواره 30 سال است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان یادآور شد: طلاب می توانند هر کدام سه اثر پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره استان ارسال کنند و یا دو نفر از طلاب یک اثر پژوهشی مشترک ارسال کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد رشد روز افزون آثار پژوهشی باشیم و با بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های پژوهشی بتوان گام های مؤثری در راستای اثرگذار بودن فعالیت های پژوهشی برداشت.

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره استانی علامه حلی 421 اثر در گروه های مختلف علمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، عنوان کرد: شاهد رشد سه برابری نسبت به سال پیش در رقابت های کشوری بودیم./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات