۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۴۶۴۰۷
دقایقی قبل آغاز شد؛

خروش انقلابی مردم ساری در محکومیت اغشاشات اخیر کشور

راهپیمایی مردم با بصیرت و انقلابی ساری از دقایقی قبل در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران آغاز شد.
راهپیمایی امروز ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راهپیمایی مردم با بصیرت و انقلابی ساری از دقایقی قبل در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و همچنین جمع کثیری از اقشار مختلف مردم آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مرکز استان مازندران از دقایقی قبل با حضور خودجوش خود بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ این مردم همیشه در صحنه و انقلابی با در دست داشتن پرچم کشورمان بار دیگر ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فتنه گر بی غیرت ننگت با ننگت باد، مرگ بر فتنه گر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران و مرگ بر آل سعود خائن ضمن اعلام حمایت قاطع خود از انقلاب و نظام اسلامی، انزجار و نفرت خود را از کشورهای غربی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، مردم حاضر در این راهیپمایی باشکوه مسیر میدان شهید قاسمی، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان 18 دی تا میدان شهدا را با صفوف گسترده خود طی کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم حاضر در این راهپیمایی باشکوه ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر عده ای اغتشاش گر در ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت کشور، خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با این عوامل خرابکار در کشور شدند.

بر اساس این گزارش مردم غیور، ولایت مدار و انقلابی مرکز استان مازندران در نخستین دقایق راهپیمایی خودجوش و حماسی امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم و ما مطیع رهبریم، بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از ولایت و رهبری اعلام کردند.

این گزارش می افزاید؛ همچنین مردم انقلابی ساری ضمن حمایت از مطالبات و خواسته های به حق مردم فهیم و انقلابی کشور، تأکید کردند؛ مسیر پیگیری حقوق به حق مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی از طریق تجمع های غیر قانونی و کشاندن اعتراضات به کف خیابان ها نیست و باید از مراجع قانونی به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

بر اساس این گزارش، مردم شرکت کننده در راهپیمایی امروز همچنین تأکید کردند؛ ایجاد اغتشاش، ناامنی و از بین بردن نظم و انضباط در کشور نتیجه ای جزء نفوذ بیگانگان در امور داخلی کشورمان نخواهد داشت.

این گزارش می افزاید؛ راهپیمایی کنندگان امروز مرکز استان مازندران همچنین ضمن محکوم کردن دخالت های بیجای مقامات آمریکا و اروپایی در امور داخلی کشورمان، تأکید کردند؛ ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی اجازه نخواهند داد آمریکای جنایت به هیچ عنوان در مسائل داخلی کشورمان دخالت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همچنین مردم با بصیرت مرکز استان مازندران در این راهپیمایی باشکوه خود ضمن توجه دادن مسؤولان به مطالبات به حق و قانونی مردم از دولت و مجلس خواستند هر چه سریعتر نسبت به تحقق خواسته های قانونی مردم اقدام کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات