۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۵۲۰۳۵
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

فعالیت بیش از ۸۰ مبلغ در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت ۸۷ مبلغ بومی در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر افزون بر فعالیت مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز بهره مند خواهیم شد.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

حجت‌ الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 87 مبلغ بومی به صورت مستمر این شهرستان مشغول فعالیت در مناطق شهری و روستایی هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد مبلغ در مساجد، مدارس ادارات و دیگر نهادهای فرهنگی و آموزشی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: با حضور مبلغان نشست های دینی با محوریت مسائل روز جامعه برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد هدف از برگزاری گفتمان های دینی را بصیرت بخشی و تقویت روحیه انقلابی نسل جوان و نوجوان و تربیت دینی آنان عنوان کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر نیز گفتمان هایی با محوریت تبیین گفتمان انقلاب برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: تشکیل کلاس های معارف اسلامی، تبیین ارزش ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، وعظ و خطابه و پاسخگویی به شبهات از جمله فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی است.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تفسیر، برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی بین نسل جوان برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه فعالیت مبلغان به صورت مستمر در مناطق تبلیغی شاهد اعتلای روز افزون فرهنگ ناب اسلام در جامعه باشیم و افزود: در راستای تبیین این مهم می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به دعوت از مبلغان غیربومی برای فعالیت در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: تلاش می شود با بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی در بیان دستاوردهای انقلاب، بازگو کردن اهداف و تبیین گفتمان انقلاب اقدامات مؤثری انجام شود./9459/۳۰۳/خ

ارسال نظرات