۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۴۲۵
امام جمعه موقت فاروج تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و شبهات مطروحه دشمنان

امام جمعه موقت فاروج گفت: توطئه‌ها و شبهات مطروحه از جانب دشمنان بسیار زیاد است که یکی از آنها انکار معاد است؛ ازاین‌رو همه باید بیدار و هوشیار باشیم.
حجت الاسلام وطن خواه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حیدرعلی وطن‌خواه، امام جمعه موقت فاروج، امروز در نشست با جوانان فاروجی، اظهار کرد: اگر در زندگی اجتماعی، یک فرد به ما در هر زمینه‌ای کمک کند ما همیشه قدردان و ممنون کمک او هستیم؛ اما گاهی اوقات از کمک‌های بسیار زیاد و غیرقابل جبران خداوند متعال غافل می‌شویم.

وی افزود: توطئه‌ها و شبهات مطروحه از جانب دشمنان بسیار زیاد است که یکی از آنها انکار معاد است؛ ازاین‌رو همه باید بیدار و هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام وطنخواه در پاسخ به این شبهه گفت: اگر ما مسائل معنوی و مذهبی را انجام دهیم حتی اگر به فرض محال هم این شبهه درست باشد ضرری نکره‌ایم و مسائل معنوی نیاز فطری ماست و در حالت طبیعی هم موجب آرامش انسان می‌شود؛ اما اگر انجام ندهیم و معاد درست باشد ضرر و زیان بسیاری را متحمل شده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، این ایام را نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: این دهه فرصتی مغتنمی با هدف تجدید میثاق با انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) است.

حجت‌الاسلام وطن‌خواه اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در این ایام گفت: ابتکار و نوآوری در اجرای برنامه‌ها و مشارکت مردم در انجام مراسم از اولویت‌های برنامه‌های این دهه است.

حجت‌الاسلام وطن‌خواه در ادامه با بیان اینکه پشتوانه کشور ما معنویت و ایثار است، خاطرنشان کرد: اقتدار ظاهری و نظامی ما کاملاً عیان بوده و دنیا آن را باور کرده است؛ اما از این بالاتر اقتدار معنوی و ایمان و ارادت و عشق به مکتب الهی، پشتوانه معنوی نظام است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل دنیا هر کار کرده این اتحاد و همدلی را از مردم ما بگیرد نتوانسته است، اینکه نتوانسته به این دلیل است در کشور ما ارتباط مردم با نظام بتون ارمه شده و بنیان مرصوص و پایه مستحکمی است که دشمن نمی‌تواند به آن نفوذ کند./9314/پ203/ب2

ارسال نظرات