۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۵۲۵۱۵
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان:

دهه فجر، اعلام فرهنگ ظلم ستیزی و مقاومت است

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه باید میان هفته دولت و دهه فجر انقلاب اسلامی مرز روشنی ترسیم کرد، گفت: دهه فجر، دهه اعلام فرهنگ ظلم ستیزی و مقاومت در برابر قدرت های استعماری است.
سید محسن شفیعی

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه باید میان هفته دولت و دهه فجر انقلاب اسلامی مرز روشنی ترسیم کرد، ابراز داشت: دهه فجر فرصت بیان عملکرد دستگاه ها و ادارات دولتی و افتتاح پروژه های عمرانی نیست و چنین کارهایی متناسب با هفته دولت است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه در دهه فجر باید اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بازگو و یادآوری شود، افزود: در دهه فجر باید بزرگی و عظمت کار ملت ایران در به زیر کشیده شدن 2500 سلطنت شاهنشاهی بیان شود و از نقش امام و آرمان های انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی، مبارزه علیه ظلم و ستم، ایجاد فرهنگ نترسیدن صحبت کرد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: دهه فجر یادآور ملت و امام امتی است که جهان دوقطبی را به رسمیت نشناختند و ملت ایران شعار نه غربی نه شرقی را سر داد.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: شعار نه شرقی نه غربی ملت ایران یعنی که زیر سلطه غرب و شرق نمی رویم و اساسا سلطه را به رسمیت نمی شناسیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه اعلام فرهنگ ظلم ستیزی و مقاومت در برابر قدرت های استعماری است، تصریح کرد: کاری که ملت ایران انجام داد به یک الگو تبدیل شده است و اکنون که داریم به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم باید بگوییم که انقلاب اسلامی در فرهنگ، اقتصاد، سیاست، جهان بینی و در معادلات بین المللی و دیپلماسی جهانی چه آثار و نتایج شگرفی را به دنبال داشته است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه چهل سالگی مرحله ای از مراحل کمال، بلوغ و رشد است، عنوان داشت: این ایام فرصتی است که از مجاهدت های ملت ایران به رهبری امام و شهیدان عزیز یاد کنیم و ان شاءالله بر عهدی که بستیم هم پیمان باقی بمانیم./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات