۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۵۲۵۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد؛

اجرای هزار و ۶۰۰ برنامه ویژه دهه فجر در خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۶۲۴ ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه فجر ذیل کمیته قرآنی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست گرامیداشت دهه فجر، از اجرای هزار و 624 برنامه ویژه دهه فجر در استان خبر داد.

وی افزود: به مناسبت آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، ۴۰ برنامه محوری و هزار و 584 برنامه عمومی زیر نظر کمیته قرآنی ستاد دهه فجر و کمیته تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد نظام اسلامی علی‌رغم کارشکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان، اضافه کرد: در این چند دهه همه توطئه‌های دشمن علیه نظام ما تا امروز به خودشان برگشته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: جوهره اسلام ناب محمدی که در مردم ما وجود دارد و در دنیا تنها در ایران بوده و در سایر جاهای دنیا نیز به برکت ایران اسلامی است، سبب شده تا این انقلاب و نظام در برابر مکر دشمنان مقاوم باشد.

وی تصریح کرد: ملت ما راه خود را پیدا و هدف خویش را تعیین کرده است و کسی نمی‌تواند این ملت را برگرداند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: درواقع انقلاب و نظام اسلامی به‌مثابه چشمه‌ای جاری است که شاید نادانی اندکی خاک بر مسیر آن بریزد؛ اما آب راه خود را می‌یابد.

وی اظهار کرد: در این سال‌ها برای احیای ارزش‌های اسلامی تلاش‌های زیادی از سوی نهاد تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی صورت گرفت که برای تداوم و ادامه این روند نیاز به تقویت برنامه‌ها است.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی افزود: فعالیت‌های این نهاد در استان، مطابق با شاخص‌های ابلاغی سال جاری و با بومی‌سازی شاخص‌ها انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: حوزه فرهنگی نیازمند به برنامه دقیق و منظم است و هر کجا برنامه منظم و مشخصی وجود داشته باشد موفقیت نیز به همراه دارد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات