۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۵۳۲۹۹
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

صیانت از اندیشه امام رمز تداوم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاه به اندیشه ها، اهداف و آرمان های امام راحل که موجب پیروزی انقلاب و شکست دشمن شد، گفت: امروز نیز باید اندیشه های امام خمینی(ره) تبیین شود چراکه صیانت از اندیشه امام(ره)رمز تداوم انقلاب است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در جلسه شورای اداری با گرامی داشت دهه فجر گفت: انقلاب براساس تفکر امام(ره) شکل گرفت و با رهنمود های امام و رهبری ولی فقیه تداوم یافت.

وی با اشاره به ورود انقلاب به چهلمین سالروز پیروزی خود ادامه داد: امروز انقلاب به بلوغ رسیده و الگویی موفق برای ملت های آزاده جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به دستاوردهای انقلاب در طول این سال ها اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی در زمینه محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی، عرصه سیاسی، اقتصادی و علمی، فرهنگی دستاوردهای گسترده ای داشته است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت حفظ و حراست از آرمان های انقلاب ابراز داشت: آرمان های امروز انقلاب اسلامی ایران استکبار ستیزی، تلاش برای برقراری رفاه عمومی و عدالت اجتماعی است.

وی به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن اندیشه های امام(ره) در طول این سال ها عنوان داشت: با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی رهبری دسیسه های دشمن در هر زمانی خنثی شد و باید از اندیشه های امام راحل حراست کرد تا انقلاب همچنان تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: امام خمینی(ره) انسانی الهی و نظریه پردازی منحصر به فرد و معلمی بی نظیر بود، دوری از خودخواهی،  و پرهیز از هوای نفس، اخلاص در عمل، خوش اخلاقی، شهامت و شجاعت، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، پرهیز از اشرافی گری و استکبارستیزی از ویژگی های بارز امام راحل است.

وی  بر حل مشکلات مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: این مردم صاحبان انقلاب هستند و مسؤولان به عنوان خادمان ملت باید مشکلات معیشتی را برطرف سازند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات