۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۵۳۳۰۸
امام جمعه همدان:

فساد و اختلاس سبب دلسرد شدن مردم می شود

امام جمعه همدان گفت: امروز قشر جوان هیچ پناهی در زمینه فرهنگ و اقتصاد ندارد و امروز هزاران دختر در سن ازدواج وجود دارد و راهی برای ازدواج ندارد.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در دیدار با پرویز فتاح رییس کمیته امداد کشور گفت: بسیاری از افراد عقل معیشت ندارند و قرآن می فرماید که مال را در اختیار سفیهان قرار ندهید و امروز وام به یک هوس در جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: متاسفانه عقل معاش و معاد به مردم آموخته نشده است و امروز یکی از بزرگترین مسائلی که گریبان جامعه را گرفته مساله طلاق است و آثار فروانی در جامعه داشته است.

امام جمعه همدان گفت: امروز قشر جوان هیچ پناهی در زمینه فرهنگ و اقتصاد ندارد و امروز هزارن دختر در سن ازدواج وجود دارد و راهی برای ازدواج ندارد.

وی ابراز داشت: تلفات عراق در جنگ با داعش، نفت و آمریکا بسیار بیشتر از ایران است ولی امروز زنان بی سر پرست در کشور ایران بیشتر از عراق است.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: امروز رسانه ملی در زمینه فرهنگ ازدواج درست عمل نمی کند و باید ازدواج با مکتب و سیره جعفری در ترویج شود و امروز ازدواج در جامعه کمرنگ شده است.

وی در پایان گفت: مردم از مسؤولان کشور ناامید شده اند و دلیل آن فساد و اختلاس در جامعه است و باید سکوت بزرگان در این زمینه شکسته شود./۹۷۹//۲۰۳/خ

ارسال نظرات