۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۵۴۴۳۴
ایستاده پای انقلاب؛

حضور مردم در صحنه های کشور انقلاب اسلامی را تثبیت می کند

حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌نژاد با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران نظام کارآمدی است، گفت: حضور ما در صحنه است که انقلاب را تثبیت کرده و عظمت آن را به رخ جهانیان می‌کشاند.
حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی‌نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله 22 بهمن، بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بالاتری برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌نژاد اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بابت حضور اثرگذار ایران در منطقه بسیار نگران هستند، از این رو در ماه‌های گذشته تمام نیروی خود به کار گرفتند تا در کشور آشوب بپا کرده و مسؤولان کشور را سرگرم اغتشاشات داخلی کنند تا از رویداد‌ها و تحولات خارجی غافل شوند.

وی ابراز داشت: هر چند دشمنان جمهوری اسلامی ایران در بی‌نظمی‌های اخیر شعار‌های مردم پسندی سر می‌دادند،‌ اما به محض آن که مردم احساس کردند این افراد از جنس خودشان نیستند، بلافاصله خط خود را با آنها جدا کردند و بدین صورت آخرین امید دشمنان اسلام و ضدانقلاب برای آسیب رساندن به نظام نیز برباد رفت.

رییس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: ملت شریف ایران در طول 39 سال که از آغاز انقلاب می‌گذرد بار‌ها در برابر مکر و حیله دشمنان نظام ایستاده‌اند تا بدخواهان نظام به اهداف شومشان که همان آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، نرسند.  

وی با اشاره به حضور به موقع نیرو‌ی انتظامی در عرصه مقابله با اغتشاشگران و فریب‌خوردگان، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان به اتفاق اذعان دارند که نقیصه‌‌ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد و معیشت مردم دچار اختلال شده است، اما باید توجه داشت که رفع مشکلات مردم و کاستی‌های کشور، با بودن انقلاب و نظام میسر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد عنوان کرد: در صورتی که دشمنان در پیشبرد اهداف خبیثانه خود موفقیت‌هایی در کشور به دست آوردند، فشار‌‌ها بر جمهوری اسلامی ایران افزایش خواهد یافت و به تبع آن محاصره اقتصادی بیش از گذشته خواهد شد.

وی با تأکید بر این که مردم ایران با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف سیاسی هوشیاری خود را اثبات کرده‌اند، گفت: بی‌تردید راهپیمایی 22 بهمن‌ امسال یکی از باشکوه‌ترین راهپیمایی‌های مردم در سال‌های گذشته خواهند بود. حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن،‌ یعنی بیداری و آگاهی مردم نسبت به ترفند‌هایی که دشمنان در پیش گرفته‌اند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز در جبهه نبرد رو در رو با دشمن قرار دارند، ابراز داشت: در صورتی که انقلاب صرفاً در ذهن‌ها مورد پذیرش قرار گیرد اما در صحنه عمل شاهد حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن نباشیم، جبهه نبرد با دشمن آسیب می‌بیند و انسجام ملی کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران نظام کارآمدی است، تصریح کرد: حضور ما در صحنه است که انقلاب را تثبیت کرده و عظمت آن را به رخ جهانیان می‌کشاند. /878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات