۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۵۴۵۴۴
ایستاده پای انقلاب:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه های دشمنان است

مؤسس حوزه عای علمیه برادران و خواهران نورآباد با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با طرح دسیسه های مختلف در پی ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب موجب عقب نشینی و خنثی کننده توطئه های آنان می شود.
حجت الاسلام امیدیان لرستان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف بیان کرد: توطئه های و موضع گیری های دشمن هر سال موجب می شود تا ملت ایران هر سال حضور پر شور تر در راهپیمایی ها به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: 22 بهمن امسال تماشایی تر خواهد بود و مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و فسادهایی که در زمینه های مختلف وجود دارد، هر زمان که احساس کنند که چنگال و دندان دشمن تیز شده است، حضورشان در صحنه بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام امیدیان با بیان اینکه دشمنان بدانند که با وجود مشکلات ذره ای از اراده و عشق آنان به انقلاب کم نخواهد شد، افزود: 22 بهمن یک رفراندم جمهوری است و ملت ایران اسلامی بدون فشار و از سر علاقه و ارادت خویش از انقلاب حمایت می کنند و با حضوری پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه مشت گره زده ای بر دهان استکبار می کوبند.

وی ادامه داد: مطالبه به حق مردم باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، مردم با همه مسؤولان و سران سه قوه حرف دارند و می گویند که شما در راستای رسیدن به این عظمت و جایگاه از انقلاب سوگند یاد کرده اید، لذا باید بیشتر به فکر مردم باشند و در زمینه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی سرمایه های انقلاب تلاش کنند.

تقویت مدیریت لازمه خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی است

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم یادآور شد: مردم برای انقلاب خون دادند، زندان رفتند و شکنجه شدند، امروز مسؤولان باید قدردان حضور و پشتبانی مردم در صحنه انقلاب باشند و از آرمان ها صیانت کنند، مدیریت را تقویت و ضعف ها را برطرف سازند.

حجت الاسلام امیدیان ادامه داد: ملت ایران باری دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه از مسؤولان و مدیران حمایت می کنند و مسؤولان باید به فکر این مردم و قدردان حضور آنان باشند.

عضو شورای حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: مردم باری دیگر به میدان می آیند تا پیروزی انقلاب را در چهلیمن سال جشن بگیرند و با حضور خود همچون دیگر سال ها خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه انقلاب باشند، مردم با حضور خود انقلاب را در برابر دسیس های دشمن بیمه می کنند./9451/۲۰۳/خ

ارسال نظرات